Gå til innhold

Gutte tur til Thailand - Pattaya

Anbefalte innlegg

Vi er 4 gutter som tror vi drar ned til Thailand i sommer, slutten av Juli, begynnelsen av August.

Faren til en av oss har eier noen banglo (?) og leiligheter der nede så vi tror vi får en bra pris på det.

Hvordan er det der nede i juli/august? Hvor er det greit å bestille fly biletter fra? Og hvor ligger omtrent prisene? Og hvordan kommer man seg til pattaya? eller hvordan det skrives.

Faren til kompisen har nok all denne informasjonen men er visst ikke så lett å få taki han så da får jeg spørre her:)

Takk for svar=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er midt i regntiden, så jeg håper dere tåler intens varme og er klar over at dere kan risikere regn hver eneste dag.

Det er riktignok varmere under den såkalte hot-season, men luftfuktigheten i regntiden gjør at varmen føles værre.

Pattaya er spart for de aller værste regnskyllene som både de sørligere og nordligere deler av landet har, men tro meg, det er ikke duskeregn eller yr vi snakker om.

Tiden dere skal reise på er så godt som perfekt i forhold til priser, noe som nesten sier seg selv med tanke på at dere reiser i off-season. Men Pattaya er alltid full av liv, så jeg tviler ikke et sekund på at dere vil ha mer en nok å finne på.

Om leilighetene/bungalowene dere skal bo i er i jomtien eller mellom pattaya og jomtien vil dere også merke at dere ikke er de eneste med nordiske aner der nede.

Men bare husk, som jeg også ble fortalt av taxisjåføren på vei fra flyplassen, be carefull... everything fake. Even girls fake.

Og tro ikke at du klarer å se forskjell på dem med over 2 i promille.

God tur :)

Lenke til kommentar

Pattaya er et skittent, skittent drittsted hvor feite gamle amerikanske menn drar for få seg en thaikjæreste.

Men for all del. kjør på.

Jeg var forøvrig på thailands Ko Chang (google) i august i fjor, og det var helt fantastisk på alle måter. ikke så turistete og du kan få party og helt helt øde strender med weed og full package.

Endret av riple
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Pattaya er et skittent, skittent drittsted hvor feite gamle amerikanske menn drar for få seg en thaikjæreste.

Men for all del. kjør på.

Hold snavla din gnom, du har jo ikke peiling i det hele tatt. Noen liker mora andre liker dattera, saann er det bare.

Om TS er livredd for aa plukke med seg en katoy hjem til banglo'n, saa er det jo bare aa be om aa faa se id-kortet. Der staar det om det er mr. eller ms. ID-kortet forandres ikke selvom gutten gjoer det. Naa er det lavsesong i Pattaya og det kryr av russere, indere og arabere der. Gjerrige faen som kjoeper billig sprit paa 7-11 og proever aa faa et glimt av damene gjennom forhenget paa agogo.

Den dyreste plassen i Pattaya er Walking Street, og saa blir det billigere jo lenger unna du beveger deg. Men Pattaya er fortsatt billigere enn Phuket og Bangkok.

Lenke til kommentar

Vi er 4 gutter som tror vi drar ned til Thailand i sommer, slutten av Juli, begynnelsen av August.

Faren til en av oss har eier noen banglo (?) og leiligheter der nede så vi tror vi får en bra pris på det.

Hvordan er det der nede i juli/august? Hvor er det greit å bestille fly biletter fra? Og hvor ligger omtrent prisene? Og hvordan kommer man seg til pattaya? eller hvordan det skrives.

Faren til kompisen har nok all denne informasjonen men er visst ikke så lett å få taki han så da får jeg spørre her:)

Takk for svar=)

Dere kommer dere til Pattaya ved aa ta taxi fra Suvarnabhumi. Det koster ca. 1000 baht (200 kroner) inkludert bensin og bompenger, og det tar 1 time.

En pils koster fra 30-150 baht avhenging av hvor i byen dere kjoeper. I Pattaya finnes rundt 800 barer, 80 agogo og rundt 50 diskotek, og alt er samlet paa en relativt liten plass. Ja, det finnes masse prostitusjon i Pattaya og Thailand generelt, selvom det offisielt er forbudt, men det betyr ikke at alle som reiser dit, kun reiser for horene slik enkelte tullinger i nisselandet tror. Pattaya er og blir partyplass nr. 1 i soeroestasia. I tillegg reiser flere og flere barnefamilier til Pattaya pga. omfanget av aktiviteter i og rundt byen. Men i Norge og Skandinavia er byen stemplet for godt og alle som reiser dit blir generalisert og stigmatisert. Synd men sant.

Jeg hatet byen forste gang jeg dro dit, men etter aa ha bodd i Thailand i flere aar, har jeg laert meg aa sette pris paa byen for festlivet den tilbyr. Bangkok blir for stort, Hua Hin for lite og Phuket er for charterturister som ikke vet bedre.

Lenke til kommentar

Var der i sommer. Var egentlig helt tilfeldig ettersom familien til en kompis har hus i det området. Såklart er dette et horestrøk, men det betyr ikke at du ikke kan dra der om du ikke selv er horekunde. Klimaet i Thailand er veldig behagelig. Maten er kjempegod og veldig veldig billig. Folkene er utrolig blide. Det er mange uflukter å se og dra på. Når jeg var nede med kompisgjengen spilte vi en del golf. Utrolig flotte golfbaner hvor vi fikk hver vår caddie, golfbil til en veldig lav pris. I tillegg kunne en drikke billig øl mens man spilte. Utrolig herlig :)

I Pattaya er det spesielt inni selve "walking-street" hvor det meste av prostitusjonen og rundt der det skjer. Holde du deg utenfor dette området så er Pattaya akkurat som en vanlig charterferie-sydenplass, bare det at her er alt mye billigere. Det som kanskje overrasket meg mest med Pattaya var at det var veldig mange vestlige restauranter og butikker. Starbucks, KFC, osv...

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Ser denne tråden er gammel. Godt Råd! Glem mye av det som skrives ovenfor. Les kun ekte info. Europeiske horebyer er verre enn Pattaya. Eks. Amsterdam, London, Hamburg eller Berlin mm. Alle plasser i verden er det prostitusjon. Har sett de som er mammagutter. Når de kommer til Pattaya så er de ekte horegutter. En velger selv. Gutter reiser til Pattaya. Damer reiser til Tanzania og Kenya med samme ærend. Problemet er at i verden ellers er det mye synlig kriminalitet. I Thailand sees ikke dette. God tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...