Jason P. C. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Haha for en dust. Men hva faen tenkte Carl Johan når han meldte seg på? Sto jo bare der og geipet. Og slengte dritt om alle (han var litt rasistisk og) Endret 24. juni 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Carlos er en idiot og en jeg ikke liker, det eneste som er morsomt med han er kommentarene hans. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ooo drama. Alle lurer alle. Hun Stina er jo den idioten. "Jeg er naturlig pen uten sminke". Ikke noe å si på selvtilliten ihvertfall Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Det værste er at hun er drit lekker, selv om selvtilliten hennes er litt for høy. Uansett, fet dame som skaper drama i PH Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Faen så lite liv i denne tråden? Skjerpings, må vel være flere som følger med på PH DK? Gleder meg til Pandoras, alltid noen gullkorn der Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg ser på, begynner faktisk å skjønne dansk nå. Jaja Peter var flink til å være trofast... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvor mange uker er det igjen? Gadd ikke å se på i VM-perioden, men tror jeg skal begynne å følge med igjen nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Varer til september tror jeg. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har det vært frieri på hotellet? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ikke foreløpig ihvertfall Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ikke tekst på gårsdagens episode! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er det bare meg eller er paradise hotel danmark så mye bedre enn den norske? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er ikke bare deg. Mer intriger og drama her. Ler hver gang de spiller Peter sangen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Er det bare meg eller er paradise hotel danmark så mye bedre enn den norske? 10x bedre. Det er jo et annet folkeslag så og si. Er en grunn til at jeg gleder meg til hver sesong av den danske, mye artigere også Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja! føler danskene spillere spille mye mer, og er mye mer desperate for å vinne konkuransen å skaper mye mer drama og krangel som gjør serien mye underholdene Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Peter er hillarious, rett og slett. Ryker han ut gidder jeg ikke følge med lenger. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, det var det med å være trofast da.. Kasper er ganske pen, men han får så store øyne av og til, scary. Jeg liker ikke Patrick, han er altfor selvgod Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Nå er det snart finale, om to uker. Gleder meg, har vært en god sesong fra den danske Paradise Hotel, men den har ikke nådd helt opp som sesong 4 og 5 hos meg Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nærmer seg nå! Håper Peter eller Kasper vinner, liker ikke Mathias. Av jentene, hmm, kanskje Tammie? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Peter må være min favorittdeltaker uansett sesong og nasjon. Pulte seg til topps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå