CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Komplett - 20-49 stk Mamoz - 38 stk pcutstyr - 5-10 stk mshop - 6 stk sikkert flere også men ikke alle oppgir lagersaldo ! Lenke til kommentar
El acero Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hvordan er det med betaling hos webshoppene? må man betale med visa, eller betaler man ved giro når man får telefonen? hvilken webshop selger t610 billigst med youngtalk? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 telebutikken selger den billigst med youngtalk de krever visa betaling dog komplett/mpx vet jeg iallefall 100% sikkert sender i oppkrav, slik at du betaler når du henter ut pakken på ditt lokale postkontor. Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg hører fra økonomilæreren min at man har 30 dagers returrett på ting man kjøper fra nettbutikker....stemmer dette?? med andre ord, at hvis man ikke er fornøyd med produktet, kan man få pengene tilbake?? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Genrelt sett tror jeg du skal stole mer på økonomilæreren din enn oss her ang sånt, men jeg tror det stemmer ja. Angrerett. Verdt å merke seg: "Angreretten kan ikke gjøres gjeldende for lyd- eller bildeopptak eller datamaskinprogram der forbrukeren har brutt forseglingen." Kilde: http://komplett.no/k/k.asp?action=custserv...opic=angrefrist Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hvor er det billigste stedet en kan bestille t610 med youngtalk, hvor en betaler ved giro eller lignende?? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 håper noen kan hjelpe meg....?? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Stoller, ta deg god tid, folk svarer deg etterhvert :wink: Sjekk på www.yatack.no og www.mobilfokus.no der er mobiler ganske billige synes jeg. PS. Mobilfokus svarer ikke på mail etter 3 mail (over to uker). Litt snålt. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Klartsvar.net selger til 2700, og da med postoppkrav! Men vet ikke helt hvor det står at de har noen inne =( Lenke til kommentar
gotark Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Men er det noen som vet når den kommer i blå? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 om 1-2 mnd tidligst, andre sier i høst Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 eg finner ingen steder som selger t610 med youngtalk som sender regningen etterpå.... noen som vet? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 hvorfor ikke bare betale med visa da?=P må jo være over 18 for å bestille abb hos netcom anyways, tipper du har visakort Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 eg har ikkje visa kort, men må man være 18 år for å bestille youngtalk da?? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvor fikk øko læreren din det fra? Stoller Skrevet: 12 Jun 2003 14:07 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- jeg hører fra økonomilæreren min at man har 30 dagers returrett på ting man kjøper fra nettbutikker....stemmer dette?? med andre ord, at hvis man ikke er fornøyd med produktet, kan man få pengene tilbake?? Det er 14 dager dersom det medfølger ferdig utfylte skjema for angrett og de har gjort deg oppmerksom på retten. ca 3 mnd dersom pairene mangler, men du hadde kunnskapen om retten utifra butikkens informasjon til deg 1 år dersom samtlige punkter mangler. Det kreves at du må si ifra innen rimelig tid. Alt kjøpt på nettet av større verdi (batterier osv regner jeg ikke med som stor verdi) kan angres på Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, du må være 18 år for å ha youngtalk abb hos netcom. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Angrefristen gjelder vel nærmere bestemt kun for kjøp til over 300,- husker jeg ikke helt feil. Da skal porto, ekspedisjonsgebyrer o.l regnes med i totalsummen. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvor fikk øko læreren din det fraDet er 14 dager dersom det medfølger ferdig utfylte skjema for angrett og de har gjort deg oppmerksom på retten. ca 3 mnd dersom pairene mangler, men du hadde kunnskapen om retten utifra butikkens informasjon til deg 1 år dersom samtlige punkter mangler. Det kreves at du må si ifra innen rimelig tid. Alt kjøpt på nettet av større verdi (batterier osv regner jeg ikke med som stor verdi) kan angres på Umm, mener å huske at du har 30 dager på ting du kjøper usett. Etter hva jeg vet. Dette gjelder alt av postordre og da også nettbutikker. Correct me if I'm wrong, men det er det jeg mener å ha hørt. Tror jeg ville stolt på øko læreren jeg, de har en tendens til å vite sånne ting;) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Totto skrev Umm, mener å huske at du har 30 dager på ting du kjøper usett. Etter hva jeg vet. Dette gjelder alt av postordre og da også nettbutikker. Correct me if I'm wrong, men det er det jeg mener å ha hørt. Tror jeg ville stolt på øko læreren jeg, de har en tendens til å vite sånne ting;) beklager å skuffe deg, men her tok læreren feil. De er nok ikkke alltid at de har rett heller. har rettet min på slike ting som dette flere ganger=) På nettet gjelder de rgelene med 14 dager, så 3 mnd og et år. Ingen steder gir 30 dager, ikke lovpålagt i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå