Gå til innhold

Opera blir mer stabil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen merket at visse sider og nedlastinger går VELDIG sakte med Opera?

f.eks 4shared, der jeg kan laste ned med 3-400kbps i Google Chrome, mens med Opera butter det nesten alltid på 100k.

Opplevde det samme her: http://conversations.nokia.com/2010/04/27/first-12-megapixel-sample-photos-shot-on-nokia-n8-untouched/

- Bildene tar maaaaange sekunder å laste i Opera, mens Chrome tar de på 1/4 av tiden. Bortsett fra det så er Opera MYE raskere på alt = me like..

Lenke til kommentar

@ del_diablo: "Proxy nettverk? Sett opp antall maks forbindelser på servern til 68 og max antall forbindelser til 128."

--Jeg har standard innstillinger på både Opera og Chrome, ikke satt opp proxy på noen av de. Jeg har bare lastet ett bilde om gangen, så det er ikke antall forbindelser som stopper tror jeg. Virker som Opera struper hastigheten til 100kbps på visse sider/filer.. Noen som har peil?

Kan andre evt sjekke om de ser tilsvarende hastighetsavvik?

Lenke til kommentar
Har hatt Opera 10.50 og 10.51 en periode, og det er det verste jeg noen gang har brukt. PC-en ble totalt ubrukelig. Så jeg la inn 10.01, som funker som snus. Synd at de nye versjonene skal være så dårlige bestandig.

Tror neppe dette har noe med Opera å gjøre. Hvis PCen din ble ubrukelig (hva betyr det?), så er det nok noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...