abene Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Opera Software har lagt ut en ny og mer stabil versjon av nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bare jeg som ikke klarer logge meg på facebook etter den nye oppdt ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Huh, jeg skiftet nettopp tilbake til Firefox pga ustabilitet, kanskje gi Opera ny sjanse? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bare jeg som ikke klarer logge meg på facebook etter den nye oppdt ? Du er ikke den eneste. Får ikke logget på stasjonær hjemme, men på jobb funker Facebook fint. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Opera har fra 10.50 blitt min faste nettleser. Rett og slett den beste per dags dato i mine øyne Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bare jeg som ikke klarer logge meg på facebook etter den nye oppdt ? Du er ikke den eneste. Får ikke logget på stasjonær hjemme, men på jobb funker Facebook fint. Typisk, jaja får bruke noe anna til det er fiksa opp! Lenke til kommentar
svedman Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dere som ikke får logget inn på Facebook: Slett cookies og logg inn på nytt. Det funka for meg. Lenke til kommentar
abze Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Takk Opera for at dere lager verdens beste nettleser Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Facebook funker helt fint i 10.52 her. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det vanligste forslaget for problemer ved innlogging på Facebook,Gmail osv har vært å slette cookies. Den ene maskinen min nektet å laste Gmail de første 20 minuttene etter oppdateringen i går, men så virket alt igjen. Dessverre har 10.52 ikke fikset problemene mine etter 10.50 med at Opera fryser periodisk, dette varer 5-45 sekunder. Har prøvd å slette cache uten at det hjalp. Har lest rykter om at det kan være pga Opera Link som skal synkronisere seg? Lenke til kommentar
svedman Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Frobe, du bruker vel ikke tilfeldigvis NOD-antivirus? http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=269165 Endret 28. april 2010 av svedman Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nei, har MS Security Essentials hjemme og Forefront på jobb. Ingen ekstra firewall utenom operativsystem. XP Prof. SP3 Norsk. Lenke til kommentar
svedman Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nei, har MS Security Essentials hjemme og Forefront på jobb. Ingen ekstra firewall utenom operativsystem. XP Prof. SP3 Norsk. Jeg bruker også XP Pro SP3 og Opera Link, men har ingen frys. Kanskje du kan prøve å isolere problemet ved å skru av plugins (F12) og/eller real-time protection for antivirus. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Yeah! 10.52, som jeg har gledet meg til den. Nå venter jeg bare spent på pressemelding om 10.53!!! weeee Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 @GCardinal SA39590 vil nok trigge lanseringen av 10.53 innen få dager RC1 er her allerede Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Det var på tide at Opera fikk ut en fiks til PDF-krasjen. Har ergret meg mye over akkurat dét. Endret 28. april 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
nemizz Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Frobe, har du to disker i pc'n? Har merket at det fryser seg en liten stund hvis jeg f.eks. bytter fane, så skal den finne mellomlager fra den andre disken som har skrud seg av, og da må man vente på at den spinner opp. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har to disker i den ene i stua (64GB SSD + 750GB HDD), men Opera bruker kun SSD. Alt annet fungerer uten frysing, og harddisklyset blinker normalt.To bærbare pluss jobbmaskinen har kun en disk, men alle fire har samme problem. Når Opera fryser kan jeg åpne andre programmer mens jeg venter på at Opera skal respondere igjen. IE fungerer normalt, akkurat som Opera gjorde før... Jeg har mistanke til Opera Link, problemet opptrer oftere når to maskiner er i bruk samtidig, og det lille grønne ikonet ser ofte ut til å være animert når Opera fryser. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg har problemer med å logge inn på facebook når jeg bruker lagret passord. Jeg får noen ganger opp at jeg skrevet feil innloggingsdetaljer. Andre ganger så må jeg skrive manuelt inn på nytt, men har ikke problemer med at leseren låser seg, eller henger. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Yay. PDF-bugen har irritert meg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå