Gå til innhold

Kan noen se om denne pcen er god til spilling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Spørs hva du skal spille, til eldre spill funker den fint, men skjermkortet er litt for svakt til og være noe spesielt bra til nye spill, du får rett og slett hva du betaler for når du kjøper ferdigbygget pc.

Jeg hadde sjekket med om du kjenner noen som kan bygge for deg, vist du har muligheten til og bygge selv er det nok av folk på dette forumet som er villig til og sette opp et oppsett for deg.

Lenke til kommentar

Denne her koster 1000kr mer og yter dobbelt så bra i spill :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344159

Du kan muligens få presset ned prisen en 1000 lapp hvis du kjøper delene hver for seg i en rimeligere butikk. feks dustin home.

Hvis jeg kjøper denne da har jeg alt jeg trenger, eller må jeg kjøpe noe extra? :)

Ser ikke ut som windows er med der. så det er fort 800kr ekstra. Men hvis du bare skal spille wow så er den packard bell pc'n like god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

men er det ikke litt lite da, med tanke på vis du skal bruke den til spilling eller noe lignende :/

Tror ikke de hadde satt i strømforsyning som ikke kunne drive de komponente som var i PCen uansett bruk.

Lenke til kommentar

men er det ikke litt lite da, med tanke på vis du skal bruke den til spilling eller noe lignende :/

Jo det er lite, men akkuratt nok til de komponentene som sitter i den. Tror det kan bli skummelt å sette inn nye komponenter i den senere. Dette er kanskje en av flere grunner til at man egentlig bør holde seg unna slike maskiner.

Hvis du kjøper en maskin som den jeg linket fra komplett eller en liknende, så skal du ikke se bort ifra at alt du trenger å gjøre for å spille de nyeste spillene om feks 3 år er å bruke en tusing på nytt skjermkort. Den muligheten har du ikke med nevnte packard bell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...