Zeph Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ein bekjent har ein Oliver 50 som har vore trimma, i dag står det ei 75-dyse i den. Spørsmålet då er kva dyse den skal ha originalt. Han spurte ein forhandlar som sa den skulle ha ei 62-dyse, som han bestilte. I posten kom det derimot ei 67-dyse. Han tok ein telefon til forhandlaren som sa at det ikkje hadde noko betydning og scooteren kunne bruke begge delar. Det høyrest veldig snodig ut for meg, nokon som kan opplyse situasjonen litt? Edit: Når han spurte CPI-leverandør i Porsgrunn sa dei at den skulle ha 50 eller 55-dyse, det høyrtes meir fornuftig ut. Endret 28. april 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå