raider000 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, jeg vil gjerne lage en slags meny når musa går på det første menyalternativet, kommer en rute ned og gir en beskrivelse, problemet mitt er rett og slett hvordan man kan kombinere de to? Her er kodene jeg bruker til nå: function showmenu(elmnt) { document.getElementById(elmnt).style.visibility="visible"; } function hidemenu(elmnt) { document.getElementById(elmnt).style.visibility="hidden"; } function menu(txt) { document.getElementById('menu').innerHTML=txt; } function resetmenu() { document.getElementById('menu').innerHTML=" "; og <div class="menu" onmouseover="showmenu('Forside')" onmouseout="hidemenu('Forside')"> <a class="underline" href="../Sites/Default.aspx">Forside</a><br /> <table class="menu" id="Forside"> <tr><td rowspan="6" width="200px" height="100px" class="menu" id="menu"></td></tr> </table> </div> Hva må gjøres anderledes? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Prøv å bruk display-egenskapen istedet: function showmenu(elmnt) { document.getElementById(elmnt).style.display = ""; } function hidemenu(elmnt) { document.getElementById(elmnt).style.display = "none"; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå