F4celess Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Etter at jeg installerte Windows 7 Ultimate 64bit på maskina mi (specs under) har den hvert litt ustabil og ved litt høy load på GPU begynner den å lagge konstant, som om den mista 50% av alt... har ikke klokka noe som helst og jeg kjører stock kjøler, men tempen er ikke så ille. kan legge til at fullHD filmer som den dro greit på Vista fungerer dårlig, mye lagging. kan ikke fyre opp BF:BC2 uten at det lagger noe voldsomt etter en liten stund... noen ganger kødder alt seg til, det begyner med den vanlige laggen, så blir musepekern til en rekke dotter(finner ikke den i listen over pekerstiler), det er når jeg ser film som jeg ofte gjør, hvis jeg bare flytter musa fra den ene kjermen til den andre ser musa fucka ut, så stopper filmen, og til slutt blir den ene kjermen mørkeblå og den andre en slags brunfarge. da er det bare å restarte.. (SPECS) -AMD Phenom X4 9650(Stock kjøler(27c idle)) -Asus M3N78-VM -Crucial ... 4GB DDR2 -Asus Radeon HD 4850 -Samsung 300GB+1TB -Acer 18,5"+BenQ LED 24" hva tror dere? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Oppdatert skjermkortdriverne? Hvor stor psu har du? Hvilket merke? Lenke til kommentar
F4celess Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) har nyeste ATI driverne PSU'n er Corsair 400watt Endret 28. april 2010 av F4celess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå