unik42 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det finnes snart ikke et spillmedium uten The Sims. Les mer Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tror de bommer her. The Sims har aldri solgt pga grafikk, og de aller fleste typer Intel integrert grafikk kan kjøre det, og kravene til all annen type maskinvare er også ganske lave. Alle som har en bærbar PC kan allerede kjøre The Sims, med mulig unntak av de som kun har netbooks. Hvorfor skulle de kjøpe en konsoll for å spille det? De har neppe en fra før, ettersom kjøpere av The Sims stort sett ikke er gamere ellers. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg synes det er et under at det ikke har kommet på konsoll før, vi snakker tross alt om EA her. Men de kommer til å selge mindre til PC enn det de vil selge mer til konsoll vil jeg tro. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 The Sims har kommet til PS2, og la meg si det, det er en av grunnene til at nedlastning av spill er lønnsomt. Der gikk 500kr rett ut i dass i henda til EA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg