bad__ip Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hei, Har tittet litt og blitt litt rikere på info, men er fortsatt usikker på hva jeg burde gå for, siden budsjettet mitt er så veldig lite. Trenger noen skikkelig gode høyttalere som lyder bra. Og en forsterker som kan takle de, hva vil folka her foreslå? Jeg vurderer nå Cerwin-Vega XLS-6 + Yamaha RX-V465T? Så vil dere si at dette er en bra start? Så kjøpe XLS-28 senere som fronthøyttalere Eller må jeg bare klinke til å kjøpe XLS-28 + Yamaha forsterkeren med en gang? Edit. Legger med bilde av XLS-28 også, bare så folk ser forskjellen. Edit. Skal brukes hovedsaklig til musikk Endret 28. april 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hvis du skal spille musikk - så er vel ikke Cerwin Vega de beste? Kanskje du skulle prøvd for eksempel DALI? Fåes på hifiklubben de også i varierende prisklasser. http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/smastativ/dali_concept_2_hoeyttalere_cherry.htm Fåes også i sort og bjørk om jeg ikke husker feil. http://www.microplex.no/Avdelinger/Lyd_Bilde/HiFi__and__Hjemmekino/Receiver/Forsterker/Yamaha/Yamaha-RX-V465T-receiver-Titan-_-Silver51-kanals,-5x-HDMI,-5x105W-38125.aspx Forsterkeren du hadde lyst på. Sum under 6000 Endret 28. april 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hva tenker du trådstarter? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Var på HiFi-klubben og hørte på Cerwin-Vega XLS-28 idag, og de er knall! Men kjøper de ikke før neste uke, for da har de 20% rabatt på hele XLS-serien fra Cerwin-Vega! Kanskje det blir XLS-12 da xD Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Mye bedre å kjøpe stereo i disse prisklassene om du skal ha store høyttalere, og så heller utvidde med en billig surround-forsterker med pre-out senere. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Har nå kjøpt og mottatt en NAD C372 integrert forsterker, så nå skal jeg handle Cerwin-Vega XLS-28. Håper de bare får den inn på lager snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå