Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan hende noen programmer ikke godkjenner alle .iso filer og ikke vil brenne dem, men da man bruke feks. IsoBuster til å fikse det.

Alle data cd'er er iso9660, og en såkalt iso-fil er bare et iso9660 filsystem i en fil i stedet for på en cd, brenneprogrammet må uansett håndtere formatet, om utviklerene ikke har tatt seg bryet med å håndtere ferdige filsystemer så har sannsynligvis ikke programvaren nådd frem til oss heller.

Lenke til kommentar
Det kan hende noen programmer ikke godkjenner alle .iso filer og ikke vil brenne dem, men da man bruke feks. IsoBuster til å fikse det.

Alle data cd'er er iso9660, og en såkalt iso-fil er bare et iso9660 filsystem i en fil i stedet for på en cd, brenneprogrammet må uansett håndtere formatet, om utviklerene ikke har tatt seg bryet med å håndtere ferdige filsystemer så har sannsynligvis ikke programvaren nådd frem til oss heller.

Jeg er fullt klar over det, men jeg har opplevd at feks. Nero ikke har godtatt .iso filer laget av et annet program, derfor bruker jeg enten et annet program eller Isobuster.

Lenke til kommentar
Linux: Because rebooting is for adding hardware

Klarer ikke motstå...

Med for eksempel Solaris på fire server kan du bytte CPUer, minne og I/O mens maskinen kjører, så her har ikke linux så mye å skryte av, men andre steder.. :woot:

Lenke til kommentar
Med for eksempel Solaris på fire server kan du bytte CPUer, minne og I/O mens maskinen kjører, så her har ikke linux så mye å skryte av, men andre steder.. :woot:

Er klar over at Solaris stort sett er oppe så lenge psu er koblet til, men den er ment til windoze-folket som ikke kan installere en driver engang uten å måtte reboote både 2 og 3 ganger. (beklager avsporingen)

Ellers er vel Sun hw litt for stivt priset for harry-homeowner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...