Gå til innhold

ASUS og CORSAIR

Kinxy55

Anbefalte innlegg

Har kjøpt denne kombinasjonen :

Asus P4C800 Hovedkort for S478/800mhz

I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD (4)

og 2 stk Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 512MB

Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 (7)

Hva synes dere om sammensetningen ?

Hva er det DUAL systemet på hovedkortet ? Betyr det at rammen blir dobbelt så rask ?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt denne kombinasjonen :

Asus P4C800 Hovedkort for S478/800mhz  

I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD (4)

og 2 stk Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 512MB  

Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 (7)

Hva synes dere om sammensetningen ?

Hva er det DUAL systemet på hovedkortet ? Betyr det at rammen blir dobbelt så rask ?

Takk

Personlig ville jeg heller ha kjøpt Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB (funker fint hvis man har den siste biosoppdateringen) eller 2x Corsair XMS3500 DDR-DIMM 512MB PC3200.

DUAL system betyr at man bruker 2 kanaler, og da får man vell dobbel minnebredde (rett meg hvis det er feil)

Har du vurdert Abit og MSI (mye problemer med, har et selv og har problemer) sine hovedkort ?

Lenke til kommentar
Jeg har Twinmx 1024 corsair 2x512 mb og siden den var den med minst latency ogegnet best for spilleglade folk, og sammen med Asus A7N8X DELUXE funker det strålende :wink:

Selvfølgelig, det hovedkortet du har er et av de kortene som Corsair bruker til å teste å godkjenne brikkene sine før de legges ut for salg. Når det gjelder intel systemer, så har jeg hørt rykter om at disse brikkene og 875P hovedkortene ikke liker hverandre, og at man derfor bør vente på de nye brikkene fra Corsair som er laget spesiellt for 875P hovedkortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...