Filosof Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har akkurat satt verdensrekord i å fullføre "Breach & Clear" i CoD:MW2 Eller har jeg det? Er det noen som vet hvordan det egentlig fungerer? Jeg klarte nemlig oppdraget på 14,95 sekunder (på Easy) og 16,85 sekunder (på Veteran) som begge er under de 17,00 sekundene det står er IW record. Lenke til kommentar
sake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 WHAT! Hvordan klarer du det? Løper du bare gjennom? Trodde ikke du kunne overleve det. Har ikke spilt det brettet på lenge men alikvel :O Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg legger ikke ut dette for å skryte - jeg vil bare vite hvordan systemet fungerer. Fordi, når det står at jeg har klart det under tiden - hvorfor kommer det ikke opp som ny rekord da? Lenke til kommentar
sake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Tror du misforstod meg, jeg kritiserte deg ikke, jeg er oppriktig nyskjerrig Hvordan klarte du det? ^^ Lenke til kommentar
huggy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 IW time er det beste IW selv har klart på banen, så er nok ikke verdensrekord Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Tror du misforstod meg, jeg kritiserte deg ikke, jeg er oppriktig nyskjerrig Hvordan klarte du det? ^^ He he, neida, jeg ville bare poengtere det Jeg gjorde som du sa - og bare løp gjennom banen. Var egentlig overaskende lett, i hvert fall på Easy Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Går helt fint å løpe igjennom, slik jeg tok den på Veteran også. Men som huGGy skriver så er det nok ikke noen verdensrekord men du har slått den beste tiden til de i IW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå