torry Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hvilen vifte og kjøleribbe passer til AMD XP 1700? Jeg betaler gjerne mer for mindre støy! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Sjekk ut testen på denne siden du: http://www.overklokking.no/cooling/cpuvift...tout/index.html Jeg har sett mange anbefale disse kjølerne til de som ønsker en stillegående CPU kjøler. Personlig bruker jeg toppmodellen til ThermalTake (Volcao7). Den har temperatursensor festet til viften. Den er relativt stille. Jeg bruker den på min XP1700+. (PS. dersom det blir for varmt i kabinettet kan denne viften bråke.) Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Skaff deg en CakII kjøleribbe med en papst 80mm. Bedre støyfri kjøling får man ikke. Må nok kjøpe et adaptersett. - Simon Iden Lenke til kommentar
torry Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Takk for svar! Et par tilleggspørsmål: Jeg gjør klokt i å montere en vifte forran i kabinettet, ikke sant? Nå har jeg en på strømforsyningen og en ekstra. Hvor kraftig strømforsyning trenger jeg når jeg bruker XP 1700+ ? Det kabinettet jeg har nå leverer 250 W. Har bare de mest nødvendige kortene. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Angående kabinettvifter kan du jo jøre som meg: En vifte som blåser inn i front. En til som blåser inn rett på ribba bak, og en stor vifte som suger all den varme luften ut i toppen. (bare å sage et lite hull) Angående strømforsyning: Det går vel bra så lenge du ikke har noen heftige skjermkort og brenner og dvd og masse annet stæsj! Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Du bør ha en på 300watt. Jeg kjørte en xp1500 på en 230watt psu og da hadde jeg en del problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå