Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Leveringsproblemer på grunn as Asken?

Anbefalte innlegg

Hei, har bestilt en bærbar pc av typen Acer 4820TG. Driver og maser på nettbutikken som jeg kjøpte den fra. Har no gått over halv måned nå, og de har fortsatt ikke sendt den, og har faktisk sletten den fra deres varesortemang.

uansett etter mange ulike svar fra dem, har de nå sendt meg en mail på min forespørsel om at "enhetene har dessverre ikke ankommet Norge enda. De fleste leveringer inn til Norge og Europa er blitt forsinket på grunn av asken fra Island. Det står ikke noen sikker ny dato på leverandøren sin side"

Er dette virkelig tilfellet? Har ikke EU gitt "grønn" lys for flygning? Er flytrafikken fortsatt på bakken? Mistenker at de bare sier hva som helst for at jeg ikke avbestiller.

Endret av StopNsteer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler om logistikk, det er ikke fikset på 1-2-3. Husk at mange varer er forsinket, og de må sakffe transport til alt. De prioriterer selvfølgelig hvilken de skal ta først. Er lov til å bruke litt logikk noen ganger synes jeg.

Ellers kan du jo avbestille og bestille der de har den på lager.

Lenke til kommentar

det sto at de hadde den på fjernlager med 3-5 dagers leveringstid. Jeg bestilte pcen med Cresco, hvor de nå har allerede trukket pengene. tenkte at det ville bli tull med tilbakebetaling og slikt, også bruker de 14 dager på å tilbakebetale pengene. og hos andre steder koster den over 7000 med frakt, grensen jeg fikk på cresco er bare 7000. hvis jeg avbestiller må jeg vente til pengene er overført til cresco konto, og deretter søke om høyere grense osv.

Endret av StopNsteer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...