StopNsteer Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hei, har bestilt en bærbar pc av typen Acer 4820TG. Driver og maser på nettbutikken som jeg kjøpte den fra. Har no gått over halv måned nå, og de har fortsatt ikke sendt den, og har faktisk sletten den fra deres varesortemang. uansett etter mange ulike svar fra dem, har de nå sendt meg en mail på min forespørsel om at "enhetene har dessverre ikke ankommet Norge enda. De fleste leveringer inn til Norge og Europa er blitt forsinket på grunn av asken fra Island. Det står ikke noen sikker ny dato på leverandøren sin side" Er dette virkelig tilfellet? Har ikke EU gitt "grønn" lys for flygning? Er flytrafikken fortsatt på bakken? Mistenker at de bare sier hva som helst for at jeg ikke avbestiller. Endret 27. april 2010 av StopNsteer Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis varen fraktes med fly kan den være forsinket grunnet vulkanasken. Det tar noe tid etter at all flytrafikk i de nordlige deler av Europa er åpnet før all varetransport fungerer igjen. Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 jaja, treige er de. Rart at samme Pcen fra Acer er på lager hos andre nettbutikker, hvorfor har de da ikke opplevd lignende forsinkelser? Med en gang jeg truet med avbestilling skylder de på asken. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det handler om logistikk, det er ikke fikset på 1-2-3. Husk at mange varer er forsinket, og de må sakffe transport til alt. De prioriterer selvfølgelig hvilken de skal ta først. Er lov til å bruke litt logikk noen ganger synes jeg. Ellers kan du jo avbestille og bestille der de har den på lager. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har opplevd dette selv pga asken/røyken. Tok butikken to uker idag å få sendt ut varen. Ikke mye butikken kan gjøre med dette så smør deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ikke mye butikken kan gjøre med dette så smør deg med tålmodighet. Ja, må nok gjøre det. takk for svar. hjelper ikke om jeg kaster dr*** om nettbutikken bare ble litt skuffet Endret 28. april 2010 av StopNsteer Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Dersom andre har den på lager, bytt butikk. Hvorfor venter du? Hadde de den på lager da du bestilte? Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) det sto at de hadde den på fjernlager med 3-5 dagers leveringstid. Jeg bestilte pcen med Cresco, hvor de nå har allerede trukket pengene. tenkte at det ville bli tull med tilbakebetaling og slikt, også bruker de 14 dager på å tilbakebetale pengene. og hos andre steder koster den over 7000 med frakt, grensen jeg fikk på cresco er bare 7000. hvis jeg avbestiller må jeg vente til pengene er overført til cresco konto, og deretter søke om høyere grense osv. Endret 29. april 2010 av StopNsteer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå