Magnuz_j Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg har en t-bird 750mHz, 256mb sdram, og geForce 4 ti 4400... før fikk jeg alltid mellom 90 og 100fps men så la jeg inn cs realisim (no sånn skin ting) men så kom jeg ned i 15fps da så jeg sletta det og ne er jeg helt nede i 20-30 fps ofte.. men som regel er jeg rundt 60 og noen ganger 100... jeg skjønner ikke hvorfor det lagger sånn da.. når jeg har dårli fps ser det også ut som om pingen stiger... kan noen hjelpe meg me dette? Trenger ikke komme me: "skru av vsynk" eller "ikke ha på anti-aliasing" for begge deler har jeg skrudd av... på forhånd takk Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 custom skins krever gjerne litt mer enn de normale, dette kan jo være en naturlig årsak til fps-drop du finner mindre krevende modeller i filarkivet på Clanbase hjelper ikke dette med tanke på fps ville jeg nok foreslått en reinstall med high-fps modeller riktignok[/url] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 vsync skal være på. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Installer CS på nytt! Hei psilocybe, vi spilte CS en gang på en server husker jeg, kan ikke huske nicket jeg brukte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå