Gå til innhold

Skype UT lagger, Pingest.net gir meg grade D!

Anbefalte innlegg

Jeg har en Netgear WPN824v3 router jeg kjøpte i USA. Denne har funket helt fint til nå.

Plutselig har Skype UT (Altså det jeg sier i miccen hører ingen!) kuttet helt ut om det er 2 eller flere i samme samtale.

På Pingtest.net får jeg grade D, noen ganger package loss med ikke alltid. pingen ligger på rundt 200...

Dette har skjedd med en kompis av meg også! samme nett levrandør (canal digital.) og nesten samme ruter WNDR3300 tror jeg det var. han har helt samme problem som meg og skjedde sånn ca. på samme tidspukt.

(BTW, er canal digital Maxi, Mbps: 12/2.5)

Noe som kan gjøres for og fikse?

Endret av lobfredd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Netgear WPN824v3 router jeg kjøpte i USA. Denne har funket helt fint til nå.

Plutselig har Skype UT (Altså det jeg sier  i miccen hører ingen!) kuttet helt ut om det er 2 eller flere i samme samtale.

På Pingtest.net får jeg grade D, noen ganger package loss med ikke alltid. pingen ligger på rundt 200...

Dette har skjedd med en kompis av meg også! samme nett levrandør (canal digital.) og nesten samme ruter WNDR3300 tror jeg det var. han har helt samme problem som meg og skjedde sånn ca. på samme tidspukt.

(BTW, er canal digital Maxi, Mbps: 12/2.5)

Noe som kan gjøres for og fikse?

Hei, trulig kan det vere feil oss Canal Digital som gjer at du har svært høg ping. Du kan ringe og forklare probleme til Canal Digital og sjå om dei har ein løsning på problemet.

Du kan sjølve teste om det er Internet linjen eller ruteren med og pinge ip til ruteren og "hw.no" Ser du feilen er oss linjen er det Canal Digital som må ordne problemet. Du kan prøve og restarte rutern for sikkerhetskyld.

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...