fredrikoz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har kjøpt meg Corsair obsidian 800d kabinett, pakket det ut av eska og sjekket alle "finessene" med kabinettet, jeg la merke til at det støvfilteret under kabinettet sitter helt løst, altså hvis jeg løfter kabinettet opp og tipper det bakover så sklir filteret ut av seg selv, lurer på om det skal være sånn eller om det egentlig skal være et klips elns der? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Skal være sånn. Er sånn på mitt også. Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 ok, var bare det jeg lurte på Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Egentlig litt rart at Corsair ikke har laget en enkel festemekanisme for dette. Men så er det heldigvis ikke så ofte jeg tipper kabinettet bakover Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Egentlig litt rart at Corsair ikke har laget en enkel festemekanisme for dette. Men så er det heldigvis ikke så ofte jeg tipper kabinettet bakover Litt enig i det jeg skulle flytte kabinette men er ikke så ofte man gjør det med et slikt tungt monster. Får vel heller håpe at den sperrer så mye støv at støvet får den til å sitte til man støvsuger filteret Lenke til kommentar
rwaters Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det jeg savnet mest, var at støvfilteret skulle gå an å trekke ut fra forsiden. Maskinen står trangt til, og med en million kabler bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå