Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det plager meg at kjæresten har hatt mange sexpartnere!

Gjest jaja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Verste er vell ikke at hun har pult 9 stykk, det verste var at hun var 14år første gang. Det syns jeg er sykt! 14år da skal man jo være ute og leke, ikke pule, det er jo min mening da.

Da kan du grue deg til å få unger for det er ikke uvanlig å føle en seksuell nysgjerrighet tidligere enn det. Jeg regner med at du, i likhet med de fleste andre gutter, ikke klarte å holde henda unna tissefanten på en annen måte enn det vanlige. Første gang er du nysgjerrig, andre gang vil du dobbeltsjekke, men etter 20 ganger er det et behov du fyller, et seksuelt behov. Om det er LURT å debutere når man er 14 er en helt annen diskusjon. Jeg debuterte året etter og har ikke fått varige men enda.

Har jo litt vannskeligheter får og føle meg spessiel vist dere skjønner.

Ser jo den. Er ikke noe spesielt å være hennes ene nå? Personen hu tar med hjem til foreldrene og som de liker. Kjæresten hu stolt viser fram til vennene sine. Du er ikke spesiell. Du er bare nummer 10. Det kommer til å bli skrevet i historiebøkene. Han som var nummer 10. /sarcasm off

Du ER spesiell! Min kjære har 13 personer på samvittigheten, selv har jeg såvidt klart å rote sammen 4. Tall som er meningsløse. Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg om det hu har gjort? Hvis det hadde vært 12 stykker måneden før vi ble sammen så hadde det vært noe, men det er her og nå som er viktigst. Hver gang hu føler seg ubekvem med det så oppsummerer jeg det enkelt og greit med en setning. Det er en grunn til at det er jeg som er sammen med hu nå.

Så hva enn de 6 før deg gjorde og hvem enn de er. Du er bedre enn dem ;) Eller.

Jeg er ikke sikker på om jeg blir og kunne si til denne jenta at jeg elsker henne. Det tviler jeg på, men kanskje om nån år, hvem vet...

Ja, vi har det fint i lag. Men hun blir neppe mor til mine barn, vist du skjønner?

Med den instillingen så blir du fort bare nummer 10 og hu kan bevege seg over til person 11. Håper hu da finner en som ikke fokuserer på hva hu har gjort, men hva de har sammen. Det er du som skaper problemet ene og alene. For henne ser på deg som kjæresten sin, ikke et nummer. Bli samboere, få barn, gift dere. Hun tenker fortsatt ikke på det nummeret. Det burde ikke du heller.

Og for ordens skyld. Hvis du slår opp med hu og bestemmer deg for å gå ut på leting etter ei attraktiv uberørt jente så skal du få det tøft. Det er ikke mange av dem. Dessuten er jo ikke du spesiell lenger etter dine egne krav.

Takker for ett SYKT bra innleg :)

Joda, dagene går og jeg har funne ut etter det jeg har lest og hørt at det bare er tall. Etter seriøse innleg fra folk som har peiling, blir det lettere og forstå. Vi har det kjempebra i lag og jeg er glad i dama mi <3

Takk igjenn :)

Lenke til kommentar

Haha?

Men det ordner seg TS, ser også ut til at det allerede har gjort det? Hadde tenkt over et par ganger før jeg ble sammen med en løs dame. Følte dama mi som jeg har vært sammen i over et år nå har vært det, og jeg liker absolutt ikke tenke på det! Men når jeg har ligget med like mange selv, så har jeg liksom ikke så mye på klage på egentlig. Så det er bare å ikke tenke på dritten:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...