Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det plager meg at kjæresten har hatt mange sexpartnere!

Gjest jaja

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min første kjærlighet før ca 7 månder siden. Jeg er debuterte sexsuelt får første gang med dama mi rundt 17 års aldern. Jeg ble forelsket i henne og hunn i meg, hun sier at jeg er det beste som har skjedd henne.

Men etter en stund ble jeg mer og mer kjent med dama, fikk vite at hun hadde debutert sexuelt i 14års alderen og har hatt 9 inkludert meg da. Når jeg fikk vite det, fikk jeg en rar klump i halsen, kjente det i magen. Klare enda ikke slutte å tenke på det. Jeg syns det er ufattelig herslig å tenke på at 9 andre har pult og tadd på dama mi.

Hun var ganske vill i ung alder! Hun har vell roet seg ganske mye siden den gang da og hun sier at hun angrer mye på det hun gjor når hun var ung.

Selv om jeg er forelsket i henne føler jeg liksom ikke at jeg kan elske henne. Jeg vet at det er ufattelig dumt og slemt av meg og kalle henne for skitten, men jeg føler faktisk at hun er det. Jeg sier jo såklart ikke det til henne, får jeg vet at det sårer henne.

Verste er vell ikke at hun har pult 9 stykk, det verste var at hun var 14år første gang. Det syns jeg er sykt! 14år da skal man jo være ute og leke, ikke pule, det er jo min mening da.

Har jo litt vannskeligheter får og føle meg spessiel vist dere skjønner. Dessuten prater hun enda med noen av dem hun har pult før, det syns jeg er ille. Hun kommer ikke til og være utro mot meg, jeg stoler fult ut på henne, får utroskap er det verste hun vet. Det sier hunn no i allefall. Man kan jo aldri være 100% sikker

Men spørsmålet mitt er: Har dere noen tips til meg om hvordan jeg skal tenke? Hvordan skal jeg klare og slutte å tenke på dette? Er jeg en idiot av en kjæreste som bryr meg om dette?

Jeg vet jo at gjort er gjort og svelgt er svelgt, så det er jo ikke mye å gjøre...

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når fant du ut av dette? Det er ofte vanskelig å høre ting man ikke liker i begynnelsen, men så blir det mindre og mindre viktig.

Veldig mange jenter debuterer i den alderen. Jeg mener også at det er tidlig, men slik er det vel egentlig bare. Om det plager deg at hun har kontakt med de hun tidligere har bollet, så får du snakke med hun.

Lenke til kommentar

når du sier hun har blitt eldre.. altså dere er 17, kanskje 18 nå? er det så gammelt da?

kanskje du syns hun er skitten bare fordi du ikke har fått "sprellt fra deg"?

14.. tja. er det så veldig unormalt, noen er 25 andre er 14 første gangen, og derfor har vi et snitt på ca 18år.

og OM du liker henne veldig godt på alle andre måter har det vel uansett fint lite å si om hun har liggi litt rundt før, så lenge du stoler på henne at hun ikke gjør det når dere er sammen?

Lenke til kommentar

Fikk vite det får ca en månde siden.

Men jeg tenker mindre og mindre på det no. Jeg fikk en litt annen synsvinkel på det etter svar fra dere :)

Man burde jo kanskje være fornøyd med det man har. Og bare glemme fortiden, det er jo no jeg er gla i henne, ikke får 3 årside :p

Dessuten er jeg jo ung, dette blir nokk neppe mitt første og siste forhold i livet..

Takk for svar! :p

Lenke til kommentar

En positiv ting er at du faktisk tenker over reaksjonen din fremfor å handle med en eneste gang. Som du selv nevner tenker du ikke like mye på det nå lenger, og hvor stor rolle vil det spille dersom det blir noe serriøst ut av dere senere?

Gjort er gjort, og jeg synes at det blir dumt å straffe jenta for hennes tidligere handlinger dersom dere har det bra sammen nå. I 2002 ble det utført en undersøkelse hvor resultatene viste at jenters gj.sn alder for seksuell debut var 16,7 år. (jeg antar, uten å ha statistikk på dette, at den har falt de siste 8 årene..) 14 år er derfor ungt, men ikke unormalt.

Når det er sagt er dette en av grunnene til at jeg ikke spør, eller svarer, dersom liknende spørsmål kommer opp. Det kommer som regel ikke noe positivt ut av svarene. Det skulle du ha tenkt på før du fikk denne informasjonen; er det noe jeg virkelig ønsker å vite?

Når jeg blir sammen med en jente ønsker jeg ikke å vite hvor mange eller hvem hun har hatt seg med tidligere. Selv om det ikke spiller noen rolle, så er det informasjon jeg ikke ønsker å sitte på, nettopp fordi man kan begynne å tenke negativt om det.

EDIT: Vil bare legge til at en grunn til at denne tanken plager deg kan være som en gjest nevnte, at jenta har vært seksuell aktiv mens du ikke har det.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Flott for deg hvis du klarer å leve med det! :) Det er opptil hver enkelt, egentlig. Noen håndterer slikt, noen bryr seg ikke i det hele tatt, mens for andre er det en såpass stor plage at de ikke greier å gå videre med forholdet.

Det aller viktigste er ihvertfall at det er deg hun bryr seg om og er glad i, og ingen andre. Lykke til videre med forholdet! :)

Lenke til kommentar

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

En positiv ting er at du faktisk tenker over reaksjonen din fremfor å handle med en eneste gang. Som du selv nevner tenker du ikke like mye på det nå lenger, og hvor stor rolle vil det spille dersom det blir noe serriøst ut av dere senere?

Gjort er gjort, og jeg synes at det blir dumt å straffe jenta for hennes tidligere handlinger dersom dere har det bra sammen nå. I 2002 ble det utført en undersøkelse hvor resultatene viste at jenters gj.sn alder for seksuell debut var 16,7 år. (jeg antar, uten å ha statistikk på dette, at den har falt de siste 8 årene..) 14 år er derfor ungt, men ikke unormalt.

Når det er sagt er dette en av grunnene til at jeg ikke spør, eller svarer, dersom liknende spørsmål kommer opp. Det kommer som regel ikke noe positivt ut av svarene. Det skulle du ha tenkt på før du fikk denne informasjonen; er det noe jeg virkelig ønsker å vite?

Når jeg blir sammen med en jente ønsker jeg ikke å vite hvor mange eller hvem hun har hatt seg med tidligere. Selv om det ikke spiller noen rolle, så er det informasjon jeg ikke ønsker å sitte på, nettopp fordi man kan begynne å tenke negativt om det.

EDIT: Vil bare legge til at en grunn til at denne tanken plager deg kan være som en gjest nevnte, at jenta har vært seksuell aktiv mens du ikke har det.

Først og fremst takk for svar :)

Ja, det var jo som sagt mitt første forhold, jeg tenkte ikke på at det var ubehagelig og vite, men nå vet jeg til neste gang, at det er helt uinteressant..

Men jeg trur dere er inne på noe, med at ikke jeg har løpt ifra meg. Jeg trur nokk det er derfor jeg syns det er ekstra dumt.

Lenke til kommentar

Flott for deg hvis du klarer å leve med det! :) Det er opptil hver enkelt, egentlig. Noen håndterer slikt, noen bryr seg ikke i det hele tatt, mens for andre er det en såpass stor plage at de ikke greier å gå videre med forholdet.

Det aller viktigste er ihvertfall at det er deg hun bryr seg om og er glad i, og ingen andre. Lykke til videre med forholdet! :)

Takk for svar :)

Jeg er ikke sikker på om jeg blir og kunne si til denne jenta at jeg elsker henne. Det tviler jeg på, men kanskje om nån år, hvem vet...

Ja, vi har det fint i lag. Men hun blir neppe mor til mine barn, vist du skjønner? :p

Lenke til kommentar

Min mening er at hun er løs som faen, dump henne før hun dumper deg.

Jepp! Har vært innom tanken ett par ganger, men har ikke gjort noe enda..

Lenke til kommentar

Vis det ødelegger verdagen din og hvordan du ser på henne, så please! Gjør det slutt for din og spesielt hennes skyld.

Vis du klarer å godta det, så BRA! Ikke alle får det til.

Ett godt råd! Ikke tenk mer på det vis hun betyr mye for deg og det ikke hindrer hverdagen med henne. Jo mer du tenker på det, jo mer vill det plage deg. Og til slutt revner alle band.

Håper du får det fint med henne :_)

Lenke til kommentar

Alltid kjedelig når det er store forskjeller i et forhold. Om den ene har hatt mye sex, er det kjedelig å være den som er uerfaren.

Ikke får og skryte, men det er jeg som har kontrollen i senga. Selv om hun har hatt mye mere sex enn meg. Er det jeg som often gjør den harde jobben, jeg får henne til og komme opp til flere ganger under ett samleie. Hun sier at hun får serieorgasmer og at ingen har fått henne til og komme i de og de stillingene. Så selv om jeg er uerfaren har jeg ganske mye herligheter og komme med.

Lenke til kommentar

Vis det ødelegger verdagen din og hvordan du ser på henne, så please! Gjør det slutt for din og spesielt hennes skyld.

Vis du klarer å godta det, så BRA! Ikke alle får det til.

Ett godt råd! Ikke tenk mer på det vis hun betyr mye for deg og det ikke hindrer hverdagen med henne. Jo mer du tenker på det, jo mer vill det plage deg. Og til slutt revner alle band.

Håper du får det fint med henne :_)

Ja, det er vell lurt og slå opp, vist man ikke klarer og leve med det, det skjønner jeg og. det blir jo sikkert bare dumt for meg og henne vist det skal være så negativt for meg..

men der er ikke så lett og slå opp etter 7 månder. Jeg har jo blitt veldig godt likt av hennes familie og venner. Men som sagt, det er no jeg må tenke på enda en stund til.

Lenke til kommentar

Vil vel ha sagt at jo eldre du blir, jo mer sannsynlig blir det at du finner deg en dame som allerede har hatt noen sexpartnere. I tillegg er det også mer sannsynlig at disse fremdeles har kontakten. Både jeg og min dame har f.eks. kontakt med våre ekser (på en vennskapelig måte selvsagt), men det betyr ikke at vi har det dårlig sammen.

Lenke til kommentar

Litt enig med Nafanua her. Jo eldre du blir jo større er sjansen for at jentene du treffer har hatt "mange" sexpartnere. Selv har jeg levd ett ganske utsvevende liv, og har hatt flere elskere enn typen min. Han hadde litt problemer med det i begynnelsen, men han har lært seg å leve med det. Og selv om vi har problemer, blir aldri min fortid dratt opp. Jeg er veldig glad for at han er såpass voksen til å klare å legge sånne ting bak seg. Og for kjæresten din sin del håper jeg at du også klarer det. Men mulig du trenger noen flere år på nakken.

Lykke til uansett hva utfallet mellom deg og dama blir. :)

Lenke til kommentar
Gjest Snakker av erfaring
Verste er vell ikke at hun har pult 9 stykk, det verste var at hun var 14år første gang. Det syns jeg er sykt! 14år da skal man jo være ute og leke, ikke pule, det er jo min mening da.

Da kan du grue deg til å få unger for det er ikke uvanlig å føle en seksuell nysgjerrighet tidligere enn det. Jeg regner med at du, i likhet med de fleste andre gutter, ikke klarte å holde henda unna tissefanten på en annen måte enn det vanlige. Første gang er du nysgjerrig, andre gang vil du dobbeltsjekke, men etter 20 ganger er det et behov du fyller, et seksuelt behov. Om det er LURT å debutere når man er 14 er en helt annen diskusjon. Jeg debuterte året etter og har ikke fått varige men enda.

Har jo litt vannskeligheter får og føle meg spessiel vist dere skjønner.

Ser jo den. Er ikke noe spesielt å være hennes ene nå? Personen hu tar med hjem til foreldrene og som de liker. Kjæresten hu stolt viser fram til vennene sine. Du er ikke spesiell. Du er bare nummer 10. Det kommer til å bli skrevet i historiebøkene. Han som var nummer 10. /sarcasm off

Du ER spesiell! Min kjære har 13 personer på samvittigheten, selv har jeg såvidt klart å rote sammen 4. Tall som er meningsløse. Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg om det hu har gjort? Hvis det hadde vært 12 stykker måneden før vi ble sammen så hadde det vært noe, men det er her og nå som er viktigst. Hver gang hu føler seg ubekvem med det så oppsummerer jeg det enkelt og greit med en setning. Det er en grunn til at det er jeg som er sammen med hu nå.

Så hva enn de 6 før deg gjorde og hvem enn de er. Du er bedre enn dem ;) Eller.

Jeg er ikke sikker på om jeg blir og kunne si til denne jenta at jeg elsker henne. Det tviler jeg på, men kanskje om nån år, hvem vet...

Ja, vi har det fint i lag. Men hun blir neppe mor til mine barn, vist du skjønner?

Med den instillingen så blir du fort bare nummer 10 og hu kan bevege seg over til person 11. Håper hu da finner en som ikke fokuserer på hva hu har gjort, men hva de har sammen. Det er du som skaper problemet ene og alene. For henne ser på deg som kjæresten sin, ikke et nummer. Bli samboere, få barn, gift dere. Hun tenker fortsatt ikke på det nummeret. Det burde ikke du heller.

Og for ordens skyld. Hvis du slår opp med hu og bestemmer deg for å gå ut på leting etter ei attraktiv uberørt jente så skal du få det tøft. Det er ikke mange av dem. Dessuten er jo ikke du spesiell lenger etter dine egne krav.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...