laurell Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Komplett med MGS på lager nå, men fortsatt status som Åpen på bestillingen.. Raska pååå! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Er det kommet noen pre-load på dette på PSN dere? Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvilken leveringsform har folk valgt fra elkjøp? Jeg valgte "Postpakke prioritert (kr 39,00)". håper det var riktig . Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg valgte vanlig brev(0,-). Bestilte MGS5 og Mad Max i går kveld, og de har allerede blitt sendt:) Håper på imorgen, men er sikkert framme på lørdag? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg valgte vanlig brev(0,-). Bestilte MGS5 og Mad Max i går kveld, og de har allerede blitt sendt:) Håper på imorgen, men er sikkert framme på lørdag Hvilken leveringsform har folk valgt fra elkjøp? Jeg valgte "Postpakke prioritert (kr 39,00)". håper det var riktig . bestilte med Brev i går kveld jeg også ble sendt idag . håper på i morgen men sikkert Lørdag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 En liten timeline oversikt over MGS-universet : https://uk.games.konami-europe.com/posts/From-Jack-to-Venom-The-Story-of-Metal-Gear-Solid Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Collectors edition er på vei! Bestilte fra coolshop.com Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Alle trenger en bionisk arm. Det er sånt du ikke visste at du savnet før du får en. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Fant link til denne på Neogaf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg kan ikke noe for det, men jeg hater Konami sine trailere fra spillet, de spoiler for mye hele effings tiden. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Fant link til denne på Neogaf haha episk rar trailer kjekt med tilbakeblikk fra noe av de rare tingene man kunne gjøre i de foregående spillene ^^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 En liten timeline oversikt over MGS-universet : https://uk.games.konami-europe.com/posts/From-Jack-to-Venom-The-Story-of-Metal-Gear-Solid Kan anbefale denne, laget av en på Neogaf: http://www.metalgeartimeline.com 1 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg fikk spillet i postkassen i dag. Å herregud så sjukt fett dette spillet er. Det ligger an til så sinnsykt mange timer med morro Jeg får ikke koblet opp til serverne, disse tror jeg ikke åpner før 1 september. Sånn i forhold til det med å importere save fra ground zero grafikken er blitt enda bedre, å spillet flyter silkemykt. Det er bare en ting å si.... sett av mange timer neste uke. Jeg bor i bergen, å jeg bestilte fra elkjøp. (brev) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Sett av mange timer ja...fulle jobbeuke i neste uke jeg da Meeeen kommende friuke kan jo bli bra da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Håper komplett har fått shippa det ut i dag, da har jeg det kanskje i morgen, ellers så blir det mandagen da, får sitte og gjøre skolearbeid hele helgen istedet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Aldri fått spill før lansering. Jammen meg på tide. Går ut ifra at det er safe å spille Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Aldri hatt problemer med å spille før release, men koder etc for ekstra innhold virker vanligvis ikke før release dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Kjør på, ikke din feil at du er heldig (for en gang skyld) Online funksjonene funker nok ikke før lanseringsdato, men la oss være ærlig...hvem spiller vel MGS for noe annet enn enspiller ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Du får spilt singleplayer, du må vente til launch for å spille på online servere. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Da var savefilen til GZ på plass med alle reddet ut og S-rank i alle oppdragene. Har ikke peiling på hva det innebærer på PP, men ser virkelig frem til å finne det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå