Spartapus Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Lagt MGS5 på hylla inntil videre pga. andre spill som har kommet ut. Det er nok første gang jeg gjør det med et MGS, men historien fenger ikke like mye som i 1-4. Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Nettopp tatt frem igjen MGSV, følte fallout 4 trengte litt mer finpuss før jeg setter i gang for fullt.Fikk låst opp framerate, men jeg synes det er rart at GPU-usage ikke øker? In-game har jeg sjeldent over 70 fps, og er noen ganger nede i 55. Men GPU usage er aldri over 60-70% ? Noen som vet om det går an å øke denne? CPU bruk ligger konstant på rundt 20%, så er ikke det i alle fall. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 noen andre som virkelig savner companionsa i mgs når de spiller fallout 4? kan jo godt sammenligne hund for hund og her føler jeg mgs er jo overlegen. alle companionsa hadde en funksjon de var mye bedre på, og føler den i f4 er mer i veien enn slik som mgs sin føltes ut som. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Har ikke spilt F4 enda, men har merka med andre tilsvarende spill jeg har spilt etter MGSV at det har føltes litt trått fordi gameplayet i MGSV var så utrolig nære perfekt. Har sjelden i andre spill følt at jeg har hatt såpass sømløs, flytende kontroll over figuren som jeg hadde i det spillet. Synd at storyen ikke var helt der oppe, for gameplaymessig var V det perfekte snikespill. Ellers så leser jeg at den nyeste patchen gjør at du nå kan få Quiet tilbake som companion etter at hun drar. Ikke fått testet dette selv enda, men det er jo fantastisk bra dersom det stemmer. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Har ikke spilt F4 enda, men har merka med andre tilsvarende spill jeg har spilt etter MGSV at det har føltes litt trått fordi gameplayet i MGSV var så utrolig nære perfekt. Har sjelden i andre spill følt at jeg har hatt såpass sømløs, flytende kontroll over figuren som jeg hadde i det spillet. Synd at storyen ikke var helt der oppe, for gameplaymessig var V det perfekte snikespill. Ellers så leser jeg at den nyeste patchen gjør at du nå kan få Quiet tilbake som companion etter at hun drar. Ikke fått testet dette selv enda, men det er jo fantastisk bra dersom det stemmer. ja helt enig, gameplay messig så er mgs v uten tvil årets spill for min del ^^ og det du sier i spoiler stemmer, men hører du må spille ett visst mission flere ganger før du får lov til det :O Endret 13. november 2015 av topvulture Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Gameplayet er det beste i serien, men jeg føler at jeg har sett og gjort det meste gameplayet har å by på og da er det storyen som må trekke meg videre, noe den ikke gjør. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Har dem fått fiksa online delen. Vurderer og bare teste den igjen. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 har de fått 21:9 støtte og uncapped FPS nå kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg har ikke hatt noen problemer med 21:9 og 100fps hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå