aoottis24 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Noen som kan fortelle meg hvor mange episoder hovedstorien har? 31 missions Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Rundt 50 har jeg hørt (ikke rundet det ennå selv), men jeg vet allerede nå at mange av episodene er fort unnagjort og noe filler-pregede, så andelen episoder som faktisk driver historien fremover er jeg usikker på. Jeg har begynt å bruke Quiet. Jeg synes ikke hun er like god på å markere som D-Dog, blir stadig vekk overrasket av vakter som hun ikke har sett, og til tross for navnet er hun alt annet enn stille - regner med det ikke er mulig å få henne til å kutte ut den nynningen. I tillegg presterte hun å skyte target på en side-op - ble hun ikke briefet om mission objective eller hva? Uansett, jeg kommer til å kjøre henne i en del side-ops for å få nok bond til å gi henne tranq-rifle, for jeg tør ikke ha henne med nå. Kan vell gi quiet beskjed i idroid om hun skal scout eller attacke fra forskjellige plasser. Når hun nynner har hun noen i sikte og skyter vell ikke før man ber hun om det. Så lenge man ikke tar L1 cover me. Dreper hun alle på kort tid Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Unngåelig at dette skjedde med Konami. Tux og Snake Eater-suiten er jo klassiske MGS-ting skulle vært mulig å unlocka i selve spillet, ikke DLC. http://www.vg247.com/2015/09/18/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-is-getting-horse-armour/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Gikk på en smell i natt og kjøpte MGS:V. Dere får takke dårlig impulskontroll. Er bare på mission 5 eller noe (for prologen tok jo sikkert 2 timer!?), men digger det hittil. Gleder meg til å customize spillet litt når jeg kommer lengre ut. Liker også at det faktisk er litt vanskelighetsgrad på dette, da det er lenge siden jeg spilte snikespill. Så god kombinasjon av morro og utfordring har jeg letet lenge etter, og blir nok bedre. 2 Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Rundt 50 har jeg hørt (ikke rundet det ennå selv), men jeg vet allerede nå at mange av episodene er fort unnagjort og noe filler-pregede, så andelen episoder som faktisk driver historien fremover er jeg usikker på. Jeg har begynt å bruke Quiet. Jeg synes ikke hun er like god på å markere som D-Dog, blir stadig vekk overrasket av vakter som hun ikke har sett, og til tross for navnet er hun alt annet enn stille - regner med det ikke er mulig å få henne til å kutte ut den nynningen. I tillegg presterte hun å skyte target på en side-op - ble hun ikke briefet om mission objective eller hva? Uansett, jeg kommer til å kjøre henne i en del side-ops for å få nok bond til å gi henne tranq-rifle, for jeg tør ikke ha henne med nå. Jeg er på mission 20, og har brukt Quiet mye. Med Tranq og lyddemper funker hun veldig bra, men hun marker ikke alt. Ofte har hun rydda unna en leir før jeg i det hele tatt er kommet frem. :-) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 hehe det som er kult med spillet og mgs sånn generelt er at de er veldig spot on med bruk av utstyr og klær i tidene det handler om, ble spesielt overrasket over at Fulton Extract Tool, eller skyhook, faktisk var en virkelig ting og ble brukt til noen missions av CIA, og blant annet blir brukt idag til å "extracte" post i vanskelige steder å komme til slik som sørpolen ^^ https://www.inverse.com/article/5959-how-metal-gear-solid-s-fulton-recovery-system-works-in-real-life Selvfølgelig er jo mgs sitt justert til å se litt mer komisk og slikt men det er jo ett genialt konsept! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hehe ja, har dog aldri sett noen tall for de ikke fult så suksessfulle hentingene Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Er det riktig at jeg ikke får GMPen som står oppført for å klare "Combat Deployment" oppdragene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Begynte på oppdrag 29 i dag, DD som støtte. Skulle fyre av håndkanonen min mot en FI, kom i skade for å drepe en viktig person og ble livstruende skadet selv sik at det gikk i slow-mo. Skjermen var rød og Big Boss stønnet gjentagende som i en dubber blåfilm....hele dritten var låst selv om bildet enda gikk i slow-mo...spillet responderte ikke på noe input. Fikk lukket spillet og slått av konsollen. Håper ikke jeg er blitt eid av en ny lagringsfil bug når jeg slår på spillet neste gang Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Begynte på oppdrag 29 i dag, DD som støtte. Skulle fyre av håndkanonen min mot en FI, kom i skade for å drepe en viktig person og ble livstruende skadet selv sik at det gikk i slow-mo. Skjermen var rød og Big Boss stønnet gjentagende som i en dubber blåfilm....hele dritten var låst selv om bildet enda gikk i slow-mo...spillet responderte ikke på noe input. Fikk lukket spillet og slått av konsollen. Håper ikke jeg er blitt eid av en ny lagringsfil bug når jeg slår på spillet neste gang Hvordan gikk dette? Endret 19. september 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Nei jeg har jobbet nattskift, så får muligens tid til spilling i dag om jeg våkner sånn noenlunde tidlig i dag Venter selv i spenning. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Quiet er rå med lydløs tranq... Men jo, mistet noen hårstrå pga av triggerfingern hennes før den tid. Nå, som bondingen er max'et føler jeg det går sømløst. Ikke nynner hun så mye heller og holder kjeft når jeg ber henne om det. Eneste problemet er at jeg føler det kan bli FOR lett med henne oppi åsen... At hun ikke markerer alle gjelder som regel bare de innendørs, men jeg er klar over det og gir passe spenning. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Er det egentlig noen god grunn til at du ikke kan ha både Quiet og D-Dog med deg...jeg mener, jeg risikerer tross alt livet mitt her, så hvorfor ikke ta alle mulige forhåndsregler? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Uhmm... Noe du vil snakke om mala? ??? Det der ble bare feil på så mange forskjellige nivå... Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Selger noen her alle plantene som dere plukker opp eller? Føler jeg har så mange av dem.. Og jeg kan jo få en del for de hvis jeg selger de Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Skrekkelig vanskelig å infiltrere andres baser merker jeg. Stort sett hver bidige gang insisterer spillet på at jeg har bedt om å reise meg helt opp til tross for at jeg ikke engang har trykka på en eneste knapp. Fint med et snikespill hvor spillet selv styrer hvorvidt man sniker eller ikke, så alt man har gjort til nå i oppdraget er bortkasta. Endret 19. september 2015 av Dellers Lenke til kommentar
laurell Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Skrekkelig vanskelig å infiltrere andres baser merker jeg. Stort sett hver bidige gang insisterer spillet på at jeg har bedt om å reise meg helt opp til tross for at jeg ikke engang har trykka på en eneste knapp. Fint med et snikespill hvor spillet selv styrer hvorvidt man sniker eller ikke, så alt man har gjort til nå i oppdraget er bortkasta. Skjønner ikke helt.. når du kryper så spretter plutselig Snake opp? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ikke ett problem jeg har vært bekjent med hittil altså. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Heller ikke opplevd det. Opplever du noen problemer i andre spill at taster (f.eks A/X) blir trykket inn? For hvis det er problemet så er det nok kontrolleren som er problemet. Hvis det kun er i MGS:V så vet jeg ikke helt hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå