laurell Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Trykk pauseknappen og gå til "Records" for å se stats. Haha, jeg er helt der Endret 8. september 2015 av laurell 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Takk! Det var sikkert helt opplagt tåpelig spørsmål ,men jeg har rett og slett glemt å kikke etter det når jeg setter meg ned med spillet av en eller annen merksnodig grunn Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvor lang er introen før du kommer i "open world"-modus? Forsto det slik at prologen er som en interaktiv film før selve spillet starter? Grunnen til at jeg spør er at jeg er ikke helt sikker på om jeg vil like MGS V. Jeg har spilt Ground Zeroes, og synes det var bob bob, men har lyst til å prøve det som åpen verden før jeg eventuelt spør om pengene tilbake via Steam. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Tok ikke tiden, men vil tippe rundt 45-60 minutter litt avhengig av hvor lenge man leker med "character creation" delen. Endret 8. september 2015 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hvor lang er introen før du kommer i "open world"-modus? Forsto det slik at prologen er som en interaktiv film før selve spillet starter? Grunnen til at jeg spør er at jeg er ikke helt sikker på om jeg vil like MGS V. Jeg har spilt Ground Zeroes, og synes det var bob bob, men har lyst til å prøve det som åpen verden før jeg eventuelt spør om pengene tilbake via Steam. Rundt en times tid, men introen kan ikke sammenlignes med selve spillet. Du trenger ikke engang å like mgs spillene, dette er mer gta free roam med ekstremt mange muligheter for å løse et spesefikt oppdrag. Det skulle ikke forundre meg om det ikke snart dukker opp mods også, om det ikke allerede har gjort det Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ok, takker. Mulig jeg bare går for kjøp da. Trenger et nytt storspill å sette tenna i. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Anbefaler hver og en å ta bruk av D-Dog, genialt ved infiltrering av baser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det er forsåvidt Quiet, D-horse og D-walker også, hver på sin måte^^ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Noen som har funnet ut åssen man quitter et oppdrag dersom man driter seg ut? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Noen som har funnet ut åssen man quitter et oppdrag dersom man driter seg ut? i pause menyen så kan du enten restarte, checkpoint eller return to acc, sistnevnte nulstiller oppdraget i motsetning til restart og checkpoint som gir deg trekk hver gang Endret 8. september 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Ah...like fint hver gang man er noe ivrig, runder en sving på hest i full gallopp og der var det jaggu meg 2. stk på patrulje gitt *Horseback tranqualizer headshots Endret 8. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Hva er egentlig poenget med å bruke penger og tid på å tilkalle helikopter når man bare kan velge return to acc i pausemenyen? Koster ingenting, og du slipper å vente. Innlevelse? Endret 8. september 2015 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det er forsåvidt Quiet, D-horse og D-walker også, hver på sin måte^^ Godt poeng, men jeg elsker hvordan D-dog peker ut posisjonen til fienden i sanntid. Jeg brukte Quiet en gang, tydeligvis likte ikke den ene vakta å ha en laser mitt i ansiktet, så han skrek ut, og da var det full fest innad i basen. Etter den seansen har jeg ikke turt å ta i bruk Quiet. Mulig jeg må få knyttet et sterkere bånd, slik at jeg har flere kommandoer. Fant også nettopp ut at 5 000 000 GMP er maks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Har aldri hatt problemer med at Quiet røper at jeg er i nærheten annet enn når hun blir satt til å dekke meg. Da kan det komme et skudd i tide og utide. Men etter som du utvikler "vennskapet" så kan hun bruke både lyddempet rifle og tranqualizer rifle, eller om du finner blueprinten, en god gammel 12.7 rifle En annen hendig funksjon hun har er muligheten til å skyte granater litt lengre enn du kan kaste^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Quiet er seriøs awsome når jeg sniker i hovedoppdrag og side-ops med lyd-dempere på våpna hennes. Først brukt jeg henne bare til å ta den siste så og si, hvis jeg ikke gikk bananas på et side-ops. Hun har en "drakt" full av blod, det er så awsome ^^ Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Pass på at dere ikke bruker Quiet på mission 29 og mission 42. Jeg kommer meg ikke videre i spillet på grunn av dette. http://www.shacknews.com/article/91171/metal-gear-solid-5s-quiet-can-cause-a-major-bug-if-used-during-certain-missions Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Herre, det må jeg nesten skrive opp på en lapp. Hadde det skjedd med meg ville jeg slitt stort med å finne motivasjonen til å begynne på nytt mtp hvor mange timer jeg har nedlagt i side ops - og jeg er bare på mission 11. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 pfu, hadde flaks med andre ord, jeg begynte med Quiet på oppdrag 29, men etter å måtte forandre litt på utstyret gikk jeg får D-Walker istedet, maskingevær var mer effektivt der enn enn tranq våpen^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Hvordan er spillet mtp in-game kjøp? Er det et must? Har hørt at delen med motherbase og alt det er veldig avhengig av å kjøpe ting for ekte penger. Nekter å kjøpe spillet hvis det er slik at man blir handicappet uten å kjøpe noe mer inne i spillet. Ellers frister det litt å teste det. Hvor mye annerledes er det i forhold til Ground Zeroes (som jeg er klar over er en million ganger mindre). Synes det var OK men ble ikke helt solgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Jeg har enda ikke kjøpt noe i spillet, nå er jeg heller ikke så fryktelig interessert i mp biten og spiller som regel i offline modus. Spillet laster også kjappere offline enn online. Men jeg ser jo at jeg må belage meg med noen timer online da jeg trenger fob for å få maksimalt med folk til å forske frem ting for meg. Når det kommer til forskjellen mellom GZ og TPP så kan de ikke sammenlignes gameplay messig. Det er to helt forskjellige spill som hver for seg fungerer strålende, Endret 9. september 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå