Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang er introen før du kommer i "open world"-modus? Forsto det slik at prologen er som en interaktiv film før selve spillet starter? Grunnen til at jeg spør er at jeg er ikke helt sikker på om jeg vil like MGS V. Jeg har spilt Ground Zeroes, og synes det var bob bob, men har lyst til å prøve det som åpen verden før jeg eventuelt spør om pengene tilbake via Steam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvor lang er introen før du kommer i "open world"-modus? Forsto det slik at prologen er som en interaktiv film før selve spillet starter? Grunnen til at jeg spør er at jeg er ikke helt sikker på om jeg vil like MGS V. Jeg har spilt Ground Zeroes, og synes det var bob bob, men har lyst til å prøve det som åpen verden før jeg eventuelt spør om pengene tilbake via Steam.

Rundt en times tid, men introen kan ikke sammenlignes med selve spillet. Du trenger ikke engang å like mgs spillene, dette er mer gta free roam med ekstremt mange muligheter for å løse et spesefikt oppdrag. Det skulle ikke forundre meg om det ikke snart dukker opp mods også, om det ikke allerede har gjort det :D

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut åssen man quitter et oppdrag dersom man driter seg ut?

i pause menyen så kan du enten restarte, checkpoint eller return to acc, sistnevnte nulstiller oppdraget i motsetning til restart og checkpoint som gir deg trekk hver gang

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt Quiet, D-horse og D-walker også, hver på sin måte^^

Godt poeng, men jeg elsker hvordan D-dog peker ut posisjonen til fienden i sanntid. Jeg brukte Quiet en gang, tydeligvis likte ikke den ene vakta å ha en laser mitt i ansiktet, så han skrek ut, og da var det full fest innad i basen. Etter den seansen har jeg ikke turt å ta i bruk Quiet. Mulig jeg må få knyttet et sterkere bånd, slik at jeg har flere kommandoer. 

Fant også nettopp ut at 5 000 000 GMP er maks. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har aldri hatt problemer med at Quiet røper at jeg er i nærheten annet enn når hun blir satt til å dekke meg. Da kan det komme et skudd i tide og utide. Men etter som du utvikler "vennskapet" så kan hun bruke både lyddempet rifle og tranqualizer rifle, eller om du finner blueprinten, en god gammel 12.7 rifle :D En annen hendig funksjon hun har er muligheten til å skyte granater litt lengre enn du kan kaste^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

pfu, hadde flaks med andre ord, jeg begynte med Quiet på oppdrag 29, men etter å måtte forandre litt på utstyret gikk jeg får D-Walker istedet, maskingevær var mer effektivt der enn enn tranq våpen^^

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet mtp in-game kjøp? Er det et must? Har hørt at delen med motherbase og alt det er veldig avhengig av å kjøpe ting for ekte penger. Nekter å kjøpe spillet hvis det er slik at man blir handicappet uten å kjøpe noe mer inne i spillet. Ellers frister det litt å teste det.

Hvor mye annerledes er det i forhold til Ground Zeroes (som jeg er klar over er en million ganger mindre). Synes det var OK men ble ikke helt solgt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg har enda ikke kjøpt noe i spillet, nå er jeg heller ikke så fryktelig interessert i mp biten og spiller som regel i offline modus. Spillet laster også kjappere offline enn online. Men jeg ser jo at jeg må belage meg med noen timer online da jeg trenger fob for å få maksimalt med folk til å forske frem ting for meg. 

Når det kommer til forskjellen mellom GZ og TPP så kan de ikke sammenlignes gameplay messig. Det er to helt forskjellige spill som hver for seg fungerer strålende, 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...