Darthvulture Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Lurer på hvor langt dette spillet er, er bare komt 10% og føler jeg har spilt dritlenge Lenke til kommentar
Swompie Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 100% med side ops og full pakke sies å ta 80-100+ timer. Spørs jo såklart hvordan du spiller men ja skal nok kose seg lenge med dette ? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 http://www.twitch.tv/kindafunnygames<- 67 timer på han er nå og er kun ferdig med 50% av SideOps Artig funn av Music tape i går når jeg spilte et mission - Ikke akkurat noen stor spoiler, men legger det her Aha - Take On Me.. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg har ikke spilt MGS siden det første spillet. Er det bortkastet av meg å kjøpe dette spillet uten å prøve noen av de andre titlene? Med ny flott spill pc og en stor kjærlighet til snike-sjangeren (Hitman spillene er storfavoritter hos meg) frister det veldig å handle dette. Kan forøvrig si at det er uaktuelt å spille noen av de gamle, da jeg har en sinnsyk backlog i steam som bare blir større og større i en hektisk pappa-hverdag. Takk for gode råd. Lenke til kommentar
Swompie Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Josso det er ikke nødvendig å spille de andre sånn egentlig, MEN vil si det er lurt å eventuelt se en rask recapp av storyen til Peace Walker Og MGS 3, ellers så kan du jo også se litt på de andre også om du gidder . Er ikke sikker men fins sikkert en "Story so far" video på youtube eller noe. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Josso det er ikke nødvendig å spille de andre sånn egentlig, MEN vil si det er lurt å eventuelt se en rask recapp av storyen til Peace Walker Og MGS 3, ellers så kan du jo også se litt på de andre også om du gidder . Er ikke sikker men fins sikkert en "Story so far" video på youtube eller noe. Takk for tips, jeg skal se hva jeg finner :-) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hell i uhell at releasen til dette spillet kolliderer med en lei forkjølelse Lenke til kommentar
Swompie Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Lett å være litt ekstra forkjølt i dag ja xD Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Lurte meg vekk fra jobb og stod nærmest å trippet utenfor butikken kl 10 for å få klørne i det. Nå ligger det å koser seg uti bilen, mens jeg må få 4 1/2 time til å gå lynraskt!!! Hjelper ikke på å lese alle gode tilbakemeldinger heller lite produktivt på jobb idag for å si det sånn... 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Lurte meg vekk fra jobb og stod nærmest å trippet utenfor butikken kl 10 for å få klørne i det. Nå ligger det å koser seg uti bilen, mens jeg må få 4 1/2 time til å gå lynraskt!!! Hjelper ikke på å lese alle gode tilbakemeldinger heller lite produktivt på jobb idag for å si det sånn... På slike dager hadde det vel vært like greit å holdt seg hjemme Kos deg med spillet når den tid kommer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Funker det bra på PC eller burde man ha konsoll? Lenke til kommentar
deac Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Kjøpte det på pc selv. Har dog ikke fått prøvd det enda. Kan gi en kjapp tilbakemelding ila kvelden (hvis jeg klarer løsrive meg), Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Kvaliteten skal være det samme som Ground Zeroes var. Endret 1. september 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Noen som kan gi et mer utfyllende svar på hva som faktisk blir overført fra ground zeroes? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Det er folk du har reddet i Ground Zeroes, de blir en del av teamet ditt i Mother Base. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ok, bare det? Ingen andre fordeler? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Har du prøvd Onkel Google? "A rough polygonal Snake skin from the original Metal Gear Solid for PlayStation For owning and/or completing Ground Zeroes:The Ground Zeroes Sneaking Suit A gold bionic arm." You get all the prisoners (5 on GZ, 3 on AA gun, 3 on Intel Acquisition, and 2 on eliminate the renegade threat) The unique soldiers are: The undercover agent (Brian), The undercover Cipher agent (Baldy) Hideo Kojima, Glaz, Palitz, prisoner 12282 (Matt) Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Har det noe å si hvilen "rank" du får på oppdragene? Eller holder det bare å redde de forskjellige folkene? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Ikke kommet gjennom prologen enda, men må si jeg foretrekker halvtimeslange filmer der, der du ikke kan gjøre særlig annet enn å følge med, fremfor tilsvarende lange sekvenser der du må gjøre kjipe ting. Er det virkelig noen som foretrekker "trykk fremover for å krype"? Regner med at det tar seg opp snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå