JoNAsOS3 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Mindre enn 12 timer igjen, og fortsatt ingen pre-load på PS4...? Preload har startet, men hvis du opplever at det ikke vil starte så prøv å starte å laste ned et gratis spill. Når det spillet starter å laste ned gå til MGS og trykk download. Dette funket for meg en gang min preload ikke startet som den skulle. http://www.gamepur.com/news/20147-mgs-v-phantom-pain-now-available-pre-load-ps4-size-4gb-working-fix-pre-load.html Dette funket ikke for meg, desverre. Prøvde med et gratis spill, samt Driveclub DLC som det står beskrevet i artikkelen. Vet at pre-load har startet i ulike deler av verden ( https://www.reddit.com/r/PS4/comments/3iz2u4/screenshot_metal_gear_solid_v_can_now_be_preloaded/?sort=new&limit=500), men det ser ut til at flere i Europa ikke enda har fått det til å fungere. EDIT - Nå startet den automatisk for meg Leste at EU pre-loads vanligvis starter "2pm cest", som altså er kl 14:00 for oss her i Norge. Ser ut som om det stemte! Endret 31. august 2015 av JoNAsOS3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ah, Collectors Edition in the house. Nå blir det Metul Gear Hai hai hai. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ah, Collectors Edition in the house. Nå blir det Metul Gear Hai hai hai. ooh nice!, vis bilder av hva du fikk med i den editionen? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Kjeeeedelig at jeg må vente til i morgen med å kjøpe i butikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg syns du burde ta bilder av den fysiske bionic armen mens du har den equipped ingame, mens du spiller med den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg syns du burde ta bilder av den fysiske bionic armen mens du har den equipped ingame, mens du spiller med den. Jeg gikk for denne 3 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ps4 too hot, noen andre som får dette? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Aldri, har du hybelkaniner på størrelse med gran Canaria rundt maskinen? 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hahah det var nok selvidioti, nettopp flytta i leilighet ( ny tvbenk ). Og tvbenken her heilt lukket, ingen åpning bak og dør med glass framme, den står framme på gulvet no og nå høyrer eg ikkje viftene eingang, så det var litt forsjell. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Elsker spillet etter 3 timer, anbefaler folk å høyre cassette tapes, mye gøy der Lenke til kommentar
Helt-Hinsides Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Noen andre som har problemer med å få kjøpt/lagt penger i lommeboka? Forbanna irriterende når man skal ha seg MGSV....! EDIT: PS4 altså... Endret 31. august 2015 av Helt-Hinsides Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Noen som vet når spillet blir tilgjengelig på steam? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Tja, går du på kjøpesiden til spoillet på steam står det i skrivende stund: 23 timer igjen. Noen andre som irriterer seg over at de ikke har preloading på steam? Lenke til kommentar
Swompie Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Det sies litt forskjellig men de fleste sier at de som allerede har pre ordret får til å laste ned og spille det klokka 02.00 men ikke ta det for god fisk. Selv venter jeg til k morgen etter jobb ?orker ikke sitte oppe hvis det ikke kommer Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 https://www.pixeldynamo.com/news/gaming/2015/08/29/78610/metal-gear-solid-v-phantom-pain-unlocks-steam-times/ Kan lastes ned fra 6 om morgenen i morra ser det ut som. Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fikk det tidligere idag, og det er virkelig et mesterverk av et spill!! MGS skuffer aldri. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hadde helt glemt at jeg hadde bestilt CE-versjonen, til jeg fikk sendingsbekreftelse på fredag.. Hentet spillet tidligere i dag og spilt første mission etter prologen.. Liker det veldig godt, men er skuffet over det "overnaturlige" i spillet. Kjenner ikke til MSG noe særlig, bortsett fra de to første Metal Gear spillene til NES, som jeg har spilt og rundet en haug med år tilbake.. Litt skuffet over et ellers særdeles bra spill, men det får bli på min kappe.. Ikke så flink med slike over the top greier.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Yes, Kjører like bra som Metal Gear GZ!! Har Zotac geforce 570 så skjønner ikke helt hvorden jeg klarer og spille Metal gear spillene med 60 FPS. Men resten av maskinenen er krafting. Uansett, synnsykt bra optimalisert port, samme som GZ. Og det står a Hideo Kojima game på menyen så skuffende fans blir sikkert glade nå.... MEN !! FUCK, jobb om 10 min (( fikk bare testet 15 min (( Endret 1. september 2015 av Realzi Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Yes, Kjører like bra som Metal Gear GZ!! Har Zotac geforce 570 så skjønner ikke helt hvorden jeg klarer og spille Metal gear spillene med 60 FPS. Men resten av maskinenen er krafting. Uansett, synnsykt bra optimalisert port, samme som GZ. Og det står a Hideo Kojima game på menyen så skuffende fans blir sikkert glade nå.... MEN !! FUCK, jobb om 10 min (( fikk bare testet 15 min (( Ja, jeg sitter med 2500k med 5880 og kjører det bra. Andre har litt å lære mtp på optimalisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå