aoottis24 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Fikk spillet/spillene i posten idag bestilte 1 men fikk 2 gode gamle Elkjøp ps4 får man bytta det inn på gamestop feks før tirsdag ? Endret 29. august 2015 av aoottis24 Lenke til kommentar
karlif Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Om det er noen i Oslo/Romerike område som vil kjøpe MGS V på xbox one idag, så har jeg en ekstra day one edition. Send meg en PM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Fikk spillet/spillene i posten idag bestilte 1 men fikk 2 gode gamle Elkjøp ps4 får man bytta det inn på gamestop feks før tirsdag ? Hvorfor ikke bare levere det tilbake på Elkjøp på mandag eller tirsdag da^^ Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Fikk spillet/spillene i posten idag bestilte 1 men fikk 2 gode gamle Elkjøp ps4 får man bytta det inn på gamestop feks før tirsdag ? Hvorfor ikke bare levere det tilbake på Elkjøp på mandag eller tirsdag da^^ kan jeg levere det tilbake til hvilken som helst elkjop ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Tror det, mot at du viser kvittering. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Si fra om noen har en ekstra til ps4 da Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 fikk det idag til ps4, episk start på spillet må jeg si! håret og slikt ser merkelig ut i spillet men ellers har det vært lite å klage på til nå ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Hei, kunne en av dere som har spillet lempet ut en video av valgene dere har før hvert mission? Tenker på våpentilpasninger, kjøretøy etc. Jeg er en av de som også er opptatt av våpnene, noe som mgs4 gjorde ekstremt bra i min bok Endret 30. august 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Trenger du så mye da.. Tranq pistol med silencer holder ved lenge (Om du går for S-rank). MGS V ble noe helt annet enn jeg trodde.. var litt skeptisk til den åpne verden først hvordan det skulle løses, men det er igrunn meget bra utført. Blir mange timer dette framover Det er litt Assassins Creed (Hest/åpen verden) møter Splinter Cell (Våpen-tilpasningen før mission) - Vet at Hideo er stor fan av begge de spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Tja, tranq holder jo lenge ofc, men av og til kan selv den beste planen gå til hel og da er det kjekt å ha litt tyngre skyts Om det er en form for new game + så er det jo enda bedre Lenke til kommentar
karlif Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hei, kunne en av dere som har spillet lempet ut en video av valgene dere har før hvert mission? Tenker på våpentilpasninger, kjøretøy etc. Jeg er en av de som også er opptatt av våpnene, noe som mgs4 gjorde ekstremt bra i min bok Det er masse tilpasning av våpen, kan bytte på alt mulig. Men det kommer ikke før ett stykke ut i spillet. Starten er veldig begrenset iforhold til tilpasning av utstyret. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Finnes det noe spoiler tråd her? Eller går det inn her også etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Konami gjorde jo sitt for å spoile i sin første trailer etter at Kojima hadde gått ut dørene, men for de fleste ville det vel være best å vente til tirsdagsettermiddag slik at de ikke er så opptatte med å se her^^ Selv får jeg mitt i morgen og det eneste jeg vil ha spoilet før den tid er våpnene^^ Spoiler er relatert til trailer, ikke våpen! Jeg har enda ikke tilgitt at Konami spoilet psyko Mantis i sin første egenproduserte trailer Endret 30. august 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 fantastisk spill så langt, det beste spillet jeg har spilt på en lang tid! elsker at alt er sågjennomført, det føles så levende ut til tider, og animasjoner og skuespill er veldig top notch. Selv om det er litt rart å høres ut som Jack Bauer så gjør det ingenting, føler meg like badass da om ikke mer Grafikken er veldig bra på det meste, men som sagt tidligere, er noe rart med hårpartiklene men ikke noe mer enn at det er en liten bagatell. Åpen verden fungerer strålende til nå, liker muligheten til å customize og gjør ting selv, og det med drops og pickups og å lage ting selv er genialt. Elsker måten du sender opp ting og tang med xD Forresten , dere må huske å ta med dere den flotte lille hunden dere ser på ett mission :) Har brukt mye tid nå på å utforske områder,høre på tapes og legge meg inn i storyen, elsker å gjøre det i MGS spillene, greit å få svar på ting man ikke nødvendigvis visste fra før av Til nå har jeg planlagt forsiktig, men som regel har ting gått til helvete og jeg endte opp med en massaker eller to pga det 1 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 fantastisk spill så langt, det beste spillet jeg har spilt på en lang tid! elsker at alt er sågjennomført, det føles så levende ut til tider, og animasjoner og skuespill er veldig top notch. Selv om det er litt rart å høres ut som Jack Bauer så gjør det ingenting, føler meg like badass da om ikke mer Grafikken er veldig bra på det meste, men som sagt tidligere, er noe rart med hårpartiklene men ikke noe mer enn at det er en liten bagatell. Åpen verden fungerer strålende til nå, liker muligheten til å customize og gjør ting selv, og det med drops og pickups og å lage ting selv er genialt. Elsker måten du sender opp ting og tang med xD Forresten , dere må huske å ta med dere den flotte lille hunden dere ser på ett mission :) Har brukt mye tid nå på å utforske områder,høre på tapes og legge meg inn i storyen, elsker å gjøre det i MGS spillene, greit å få svar på ting man ikke nødvendigvis visste fra før av Til nå har jeg planlagt forsiktig, men som regel har ting gått til helvete og jeg endte opp med en massaker eller to pga det Morsomt å se at du koser deg! Nå gleder jeg meg synnsykt mye til dette spillet!! Må bare vente til imorra Lenke til kommentar
Swompie Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Folk på Steam snakker om at de som har preordret får lastet ned å spillt spillet i dag :O Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette ? Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Mindre enn 12 timer igjen, og fortsatt ingen pre-load på PS4...? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Ground zeroes har hvertfall blitt oppdatert så man kan laste opp save filen... Men kan man ta den ned igjen til phantom allerede nå? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Fekk server-error i går kveld når jeg prøvde.. må nok vente til i morgen. Det var sykt gøy å spille noen en del timer i går.. sitter bare å ser på klokken her på jobb nå Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Mindre enn 12 timer igjen, og fortsatt ingen pre-load på PS4...? Preload har startet, men hvis du opplever at det ikke vil starte så prøv å starte å laste ned et gratis spill. Når det spillet starter å laste ned gå til MGS og trykk download. Dette funket for meg en gang min preload ikke startet som den skulle. http://www.gamepur.com/news/20147-mgs-v-phantom-pain-now-available-pre-load-ps4-size-4gb-working-fix-pre-load.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå