djgudleif Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er som man gjør det til selv! Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 japp, er sånn med det meste Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Russetiden var artig, men ikke toppen av kransekaka. Kommer sikkert an på hvordan personen var før de ble russ (mange rolige/ordenlige folk som for første gang får "lov" til å drikke uhemmet, ha vill og random sex...), men skal jeg være ærlig så var første måneden på universitetet villere enn russetia veldig individuelt...gikk absolutt ikke rundt å "savna" russetia i ett år eller to senere, som veldig mange virker å gjøre. Endret 27. april 2010 av cppdude Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 men skal jeg være ærlig så var første måneden på universitetet villere enn russetia Dette stemmer i mitt tilfelle også. Mye mer festing på uni. Det jeg husker best med russetiden var The Good Times når vi var på roadtrip eller bare slacka i gresset, men rent festemessig var russetiden laber, og det er selvsagt delvis min egen skyld. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 blir det man gjør det til selv! Jeg har det helt fantastisk og vi starta den 22.April! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 blir det man gjør det til selv! Jeg har det helt fantastisk og vi starta den 22.April! Er vell enig i det, selvom jeg kan vell si jeg bare har hatt en grei russetid hittil, men blir ikke bedre enn man klarer å gjøre det selv Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Road trips og random cruising var fantastisk. Selve festinga tok ikke så altfor mye av untatt noen få dager på treff, men der var det også en annen følelse enn jeg har opplevd noe sted senere. Det virket som absolutt alle var med på moroa. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Det er ikkje alle som synesy festing og herjing er toppen av lykke her i livet, så det er heilt naturleg at russetida oppfattes forskjellig frå person til person. Endret 1. mai 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå