Nitrius Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nitrius Min profil, hører på det meste, men den mest omfattende playlista mi så langt, er vel lista med sanger fra 90 tallet og nedover. Endret 29. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Henriko2 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Her finner du mye god musikk. Variert og noe for alle og enhver Kos dere ^^ http://open.spotify.com/user/enty- Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Går mest i trance, rnb, techno og litt rock http://open.spotify.com/user/karlpetter Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Her er jeg: Uberadri Foreløpig er hovedsakelig electronica, dance, house, triphop, o.l. synlig i profilen min. Skal lage noen lister i andre genre etterhvert og. Endte med at jeg la dere til nesten alle sammen! Hvordan får dere bilde? Endret 30. april 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Biletet mitt er det sama som facebook-biletet mitt. Also, eg og har endt opp med å adda alle nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Her er jeg: Uberadri Foreløpig er hovedsakelig electronica, dance, house, triphop, o.l. synlig i profilen min. Skal lage noen lister i andre genre etterhvert og. Endte med at jeg la dere til nesten alle sammen! Hvordan får dere bilde? Tror eneste måten er å knytte Spotify opp mot en Facebook konto. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg begynner å bli veldig frusteret, min Spotify nekter å koble seg opp mot Facebook. Slettet Spotify, lastet ned siste versjon NÅ og rebootet pcen, instalerte så nyeste versjon men alikavel nekter den. Vet ikke om noen andre med dette problemet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Førstepost er oppdatert. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hadde ikke vært dumt om folk skrev hva slags musikk de har, så kan Mikkel organisere dem i første posten... Eller i det minste skrive ved isden av linken hva slags musikk det er. Og BTW; du har glemt å linke til meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Sorry pululf . Førstepost er oppdatert! Anbefaler dere som sagt å legge ved hva dere hører på. Jeg legger det til i førsteposten Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da kan du skrive rock/metal ved mitt navn Lenke til kommentar
Porto Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skriv Indie, Electronic, Hip-hop og Rock ved min Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hos meg kan du skriva electro/-house/house, litt hard-trance og roleg god musikk Lenke til kommentar
sturridge15 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Min profil Inneholder for det meste pop/rock, indie, elektronika og rock'n'roll Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Førstepost er oppdatert. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Her har dere min: Min liste. Hører på litt av hvert, så det er litt forskjellig der.... Lenke til kommentar
thyes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kult, dette visste jeg ikke om! Her er min profil: http://open.spotify.com/user/thyes Rock/metal for det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå