Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hei! Tenkte at en tråd hvor vi brukerene legger ut link til profilen vår på spotify slik at andre kan koble seg til. Etter nye spotify er det suverent og kunne se hva andre hører på og kanskje få smaken på nye stiler og ny musikk! For dere som ikke har lastet ned den nye versjonen: http://www.mediafire.com/?zqnc2bxzmeo Den er for øyeblikket nede hos Spotify.com men kommer vel tilbake snart Det kan og være fint om dere skriver litt om hvilken musikk dere hører på osv. Selv hører jeg på det meste fra mainstream til metal. Men går mest i metal og gammalrock. For dere som har den nyeste og vet ikke hvor dere aktiverer Spotify social: Trykk på bildet av de folkene som vist i bildet: Har du ikke Spotify? Vel da sjekker du denne tråden. Der er det alltids invite ute til deg Profiler: Mikkel™ - Mest metall lordbost Rick James Bitch - Ffor det meste rock/Metal men også noe annet. Veron Sneeky - Har for det meste metal/hard rock lister Alliha - electro/-house/house, litt hard-trance og roleg god musikk Vaktmestern Lawliet - Alternative/Prog/Ambient/Metall Skrujernet Aleksmy Oletheking - Filmmusikk Koots Erlend89 - rock/metal Zucchini Complexity - Mest Techno å festmusikk. Porto - Electronic, Hip-hop og Rock VarCon Nitrius - Litt av alt. For det meste nittitals Lemon Sameboe happytrigger - trance, rnb, techno og litt rock überadri -electronica, dance, house, triphop, o.l. Henriko2 - Variabelt Pululf - (kvalitets)elektronika, rolig musikk, og big beat. Vetlevg - pop/rock, indie, elektronika og rock'n'roll Petter - Dødsmetall Svenny000 - Litt forskjellig Pokerfjes - Rock/ Metal Toast Is Pimp - Elektronica, rolig atmosfærisk musikk. Lush. Anulaibar - prog, psy-trance, electronica, metal Glutar - Prog, Rock, Litt metal og filmmusikk Frdlr - Reggae, hiphop, klassisk rock, rock, blues, folk, new wave Dermuszdel - indie og psykedelisk rock/pop. Endret 10. mai 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) - Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Min Profil: Mattinito Den består for det meste av rock/Metal men også noe annet. Lenke til kommentar
veron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 http://open.spotify.com/user/elossius Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Alliha edit: [url=http://open.spotify.com/user/alliha]Alliha[/url] Endret 27. april 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Min profil Har 3 public playlists, Buenos Dias er spillelista jeg hører på hver morgen mens jeg mekker frokost, pusser tenna osv. FESKESLO er festlista mi. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har for det meste metal/hard rock lister. Prøver å fylle opp med mye forskjellig slik at folk kan utforske ny musikk. http://open.spotify.com/user/pattidatti Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lawliet Alternative/Prog/Ambient/Metall Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hurr durr me^^ Bare å legge til^^, Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg redigerer i fleng de som legger seg ut her Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hurr durr me^^ Bare å legge til^^, Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hmm.. Rart, aner du hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hmm.. Rart, aner du hvordan jeg gjør det? Tipper det står enable her Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det gjør det ikke Kan prøve å disable den for så å enable den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Har du den nyeste versjonen? Da trykker du på det symbolet her: Edit: Pittelitt sen Endret 28. april 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) For dere som liker filmmusikk og Django Reinhardt Endret 28. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Funker det nå? Ser slikt ut hos meg: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Funker hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå