TheSoapmaker Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er i mot våre regler. aaaah funigg! Ikke et hint engang? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er poenget med medlemskap om du ikke greier å finne det ut på egenhånd? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er poenget med medlemskap om du ikke greier å finne det ut på egenhånd? care i medlemskapet... Jeg vil bare bli ferdig med oppgaven.. Jeg kommer til å være dritsur fram til jeg er ferdig med den. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke tenk for mye, det er et godt hint Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er poenget med medlemskap om du ikke greier å finne det ut på egenhånd? care i medlemskapet... Jeg vil bare bli ferdig med oppgaven.. Jeg kommer til å være dritsur fram til jeg er ferdig med den. Da får du nesten skjerpe tenkeboksen din litt, ellers kommer du til å være sur en god stund fremover Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sånn, takk for hintet om å starte med pingvinklubben. Tok meg ca 8 minutter å bli medlem (uten juks) i begge klubbene Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er poenget i å være medlem i det heletatt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva er poenget i å være medlem i det heletatt? Det der må bare være en kommentar fra et ikke-medlem. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skjønte greia etter 2 min uten å ha lest tråden, men tror det er sånn greie at du bare må se på det til du tar den. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) JAAAAAAA! Klarte isbjørnklubben! Men skjønner ikke pingvinklubben haha EDIT: Glem det... klarte den til slutt... Endret 7. november 2010 av Anarkorken Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Dette er virkelig et knekk i selvtilliten ... mååå klare det Endret 7. november 2010 av usedtobesane Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Den var bare sykt teit. Fantes ikke logisk i det hele tatt..... Sånn seriøst. Jeg bare brukte en elemineringsmetode, og fant ut svaret pr terning, og til slutt så jeg mønsteret. Teksten står ikke noe særlig til løsningen heller. Eneste er det "sosiale". Men det er mange faktorer på terningene som ikke spille noen rolle i det hele tatt. Det blir for dumt. Mulig jeg har røpet litt mye for de som fortsatt sitter fast nå... men bare prøv å finne ut hva hver enkelt terning står for. Dritdårlig oppgave. Edit: Prøvde pingvinklubben nå... tok meg 1 min. Like idiotisk. Endret 7. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den oppgaven var irriterende, helt til man tar en pause og ser på oppgaven etterpå og ser den med en gang. Man gjør oppgaven vanskeligere enn den egentlig er. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Den oppgaven var veldig lett, men jeg trodde de to hendene indikerte om jeg hadde rett antall hull eller isbjørner, så jeg skjønte ikke hvorfor jeg hele tiden fikk rett hull men ikke isbjørner, lol. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tyver. http://www.borrett.id.au/computing/petals-j.htm Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tyver. http://www.borrett.id.au/computing/petals-j.htm De legger ikke skjul på at den var hentet fra en utenlands side. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sånn, det tok meg nøyaktig 23 sekunder å bli "Potentate of the Rose" Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Er det nå jeg skal si at jeg enda ikke har greid den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå