Perrern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men det var det ikke før. Hvem visste at man skulle ta å gange alle tallene med pi og dele på 5 for å få riktg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå er jeg også medlem av Pingvinklubben! Den ble utrolig mye lettere etter å ha forstått isbjørngåten. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hysj Perrern. Du må ikke røpe svaret. Da er du ikke et verdig medlem Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det artige med disse er at det får en ekstra dimensjon hvis man fysisk kaster 5 terninger. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hysj Perrern. Du må ikke røpe svaret. Da er du ikke et verdig medlem XD hvis du tror at det er svaret er jo ikke du verdig medlem heller Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Var jo en vits da Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Denne tråden er rapportert fordi noen har postet hint til løsningen. Det ødelegger selvsagt poenget med "opptaksprøven", men det er strengt tatt ikke i strid med forumets regler. Personlig ser jeg ikke helt poenget med å jukse seg til medlemskap, og vil oppfordre folk til ikke å ødlegge moroa for andre ved å poste fasit, men det får så være. Det er ikke moderatorenes jobb å bevare hemmeligheten for klubben. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Var jo en vits da Vet, jeg posta litt "Fail" ironi tilbake. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det sant? Ja, man får mer å ta hensyn til enn bare tallene på terningene. F.eks. "er det noe med hvordan de ligger, betyr det noe at de ligger ved siden av hverandre, mens det ligger en terning litt bortenfor?" Osv. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er det sant? Ja, man får mer å ta hensyn til enn bare tallene på terningene. F.eks. "er det noe med hvordan de ligger, betyr det noe at de ligger ved siden av hverandre, mens det ligger en terning litt bortenfor?" Osv. Ja, ser den igrunn. Tenkte litt for bokstavlig her nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg frykter for min egen IQ når jeg ikke klarer dette. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lett. Tok meg under 10 sekunder å se systemet. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har dere klart det nå? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Håh håh, for en latterlig oppgave. Tok meg faktisk en stund før jeg forstod hvordan man løste den, men når man la all logikk til side og knakte køden gikk det jo fisefint. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 får det ikke til å stemme jeg Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan noen meg et saftig hint!? Eller bare solution på PM ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er i mot våre regler. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har vært medlem av isbjørnklubben lenge nå, men fikk vite først i dag at det er startet opp pinvinklubb:P Har nå blitt medlem der også^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå