Gå til innhold

Isbjørnklubben - hvordan klare medlemstesten

Prologue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm. Er en grunn for at isbjørnen tar pingviner (og ikke omvendt).

Eller, etter litt ettertanke så har vel ikke isbjørnen lange nok armer... Men uansett, det er likevel en fin oppvarming for de som ikke mestrer klubben for oss "store" :p

(Gnir det inn)

Lenke til kommentar

Hahaha :D Og du kaller deg professor? :p

(Nei huff, slemt av meg å gjøre narr av brukerne her inne).

Vet mange har sagt det før, og jeg skal ikke si helt det samme nå. Prøv å finne ut hva den ESSENSIELLE delen av oppgaven. Plukk ut det som er viktig, og prøv å få en sammenheng i forhold til terningene :)

Lenke til kommentar

Vet mange har sagt det før, og jeg skal ikke si helt det samme nå. Prøv å finne ut hva den ESSENSIELLE delen av oppgaven. Plukk ut det som er viktig, og prøv å få en sammenheng i forhold til terningene :)

Og du kaller deg forumveileder? Slemming. :mad:

Så jeg skal altså ikke se etter smådetaljer?

Lenke til kommentar

Og du kaller deg forumveileder? Slemming. :mad:

Så jeg skal altså ikke se etter smådetaljer?

Hehe, er vel lov med litt takhøyde her på forumet vel? Betrakter meg forøvrig som "Bruker" med mindre jeg påpeker noe annet.

Men uansett: Litt som h*n ovenfor sa: ikke bry deg om summen av verdiene. Ikke tenk matematisk. Det er en visuell systematikk i løsningen, ikke matematisk. Og løsningen ligger i en del av oppgaven. Sil vekk den unødvendige informasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...