Jason P. C. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Haha, men jeg tok den ikke med en gang da, måtte jobbe litt. Jeg er generelt litt treige på sånne tester Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Den Pingvinklubben var bare pinlig enkel... Endret 2. mai 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Mhm. Er en grunn for at isbjørnen tar pingviner (og ikke omvendt). Eller, etter litt ettertanke så har vel ikke isbjørnen lange nok armer... Men uansett, det er likevel en fin oppvarming for de som ikke mestrer klubben for oss "store" (Gnir det inn) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Pingvinklubb .... lett Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 hva er poenget med å bli medlem i isbjørnklubben? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Pingvinklubben var latterlig enkel. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg klarer ikke pingvinklubben heller! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hahaha Og du kaller deg professor? (Nei huff, slemt av meg å gjøre narr av brukerne her inne). Vet mange har sagt det før, og jeg skal ikke si helt det samme nå. Prøv å finne ut hva den ESSENSIELLE delen av oppgaven. Plukk ut det som er viktig, og prøv å få en sammenheng i forhold til terningene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hahaha Og du kaller deg professor? (Nei huff, slemt av meg å gjøre narr av brukerne her inne). Vet mange har sagt det før, og jeg skal ikke si helt det samme nå. Prøv å finne ut hva den ESSENSIELLE delen av oppgaven. Plukk ut det som er viktig, og prøv å få en sammenheng i forhold til terningene Og du kaller deg forumveileder? Slemming. Så jeg skal altså ikke se etter smådetaljer? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Fokuser på terningene, ikke tallene. Endret 2. mai 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 brukte 2 min på hver av testene. ikke så veldig krevende at det gjorde noe Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Da klarte jeg den til slutt også. Men, det tok litt tid, også måtta man jo på en måte forkaste all logikk. Endret 2. mai 2010 av Perrern Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hahaha Og du kaller deg professor? (Nei huff, slemt av meg å gjøre narr av brukerne her inne). Vet mange har sagt det før, og jeg skal ikke si helt det samme nå. Prøv å finne ut hva den ESSENSIELLE delen av oppgaven. Plukk ut det som er viktig, og prøv å få en sammenheng i forhold til terningene Og du kaller deg forumveileder? Slemming. Så jeg skal altså ikke se etter smådetaljer? Hehe, er vel lov med litt takhøyde her på forumet vel? Betrakter meg forøvrig som "Bruker" med mindre jeg påpeker noe annet. Men uansett: Litt som h*n ovenfor sa: ikke bry deg om summen av verdiene. Ikke tenk matematisk. Det er en visuell systematikk i løsningen, ikke matematisk. Og løsningen ligger i en del av oppgaven. Sil vekk den unødvendige informasjonen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 For meg virker all informasjon like unødvendig Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er halvveis!!! Nå vet jeg hvordan jeg ser hvor mange hull det er, hvertfall Men isbjørnene er det verre med... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 For meg virker all informasjon like unødvendig Tenk billedlig..Det hintet var nesten for stort. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er halvveis!!! Nå vet jeg hvordan jeg ser hvor mange hull det er, hvertfall Men isbjørnene er det verre med... Isbjørnene sitter jo rundt hullene Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ser ut som om h*n har skjønt det nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Og der skjønte jeg resten også!!! It's all so obvious now. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå