DiNozzo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Håper ikke dere kommer med flere hint i tråden. Med tanke på hvor lenge jeg sleit, og til slutt fant løsningen blir det for dumt om noen skal få løsningen her. Da forsvinner hele poenget med siden.... Skjønner det ikke jeg! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ok, dette irriterer vettet av meg. Edit: Men ingen må røpe hemmeligheten! Dette skal jeg finne ut av selv. Endret 2. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe, tro meg, jeg var forbanna i flere dager før jeg plutselig skjønte greia. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg satt i evigheter før jeg gav opp. Kan noen røpe hemmeligheten over PM? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Klart ikke vi skal avsløre hemmeligheten, det er jo en del av klubben. Du kan jo ikke være medlem i klubben uten å finne det ut selv. Tar 2 sekund å finne ut av om du leser teksten og bruker fantasien litt. Endret 2. mai 2010 av slux Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg satt i evigheter før jeg gav opp. Kan noen røpe hemmeligheten over PM? Nope, litt av poenget er at de som er medlemmer i klubben faktisk har klart å løse oppgaven på egenhånd Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Screw you guys!! Jeg har lest igjennom ørten ganger, men finner ALDRI ut av det! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Da er du rett og slett ikke verdig til å være medlem Endret 2. mai 2010 av slux Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg driter da i medlemskapet, det er oppgaven som går meg på nervene. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 det er da bikkjelett? Les historien igjen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Haha, jeg har lest latterlig mange ganger nå! At dere sier at det er lett gjør det bare mye verre! Endret 2. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tenk som en blondine. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 KLARTE DEN!!! Med hjelp av broren min! ;- D Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tenk som en blondine. Det hjalp heller ikke Jeg ser absolutt ingen sammenheng mellom historien og terningene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Haha, jeg har lest latterlig mange ganger nå! At dere sier at det er lett gjør det bare mye verre! Les historien igjen. Det er lett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har lest den igjen og igjen og igjen!! Den har jo absolutt null sammenheng med terningene, ffs! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Haha, tok litt tid før jeg så lyset jeg også... Kanskje du kan prøve deg på Pingvinklubben først. Den er litt lettere og en fin oppvarming til isbjørnoppgaven =) edit: finnes det flere slike? Litt gøyale disse. Endret 2. mai 2010 av r2d290 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jippi, klarte den og Hold kjeft. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå