MRN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg måtte google litt, men denne tråden forklarer saken litt bedre enn det jeg kan. Se etter et sitat. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nå virker det som som om forumet er ute og kjører lit .igjen . Både i går kveld ( ga opp å komme inn ca kl 22.00 ) og i ettermiddag / Tidlig kveld har det vær vanskelig å komme inn . Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ja det går kjempetreigt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hver natt sliter jeg i en 10min tid å komme inn. Men idag var det også midt på dagen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det ser prosaisk nok ut til å være en hardwarefeil denne gangen. (Defekt minne i serveren.) Bør være kurant å fikse, og vi har folk på saken. Geir Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg synes det virker rart at jeg har samme feil i flere måneder, og at det skal endre seg fra software til hardware. Men det kan jo ligge andre plasser, men jeg har prøvd med flere browsere, og flere linjeleverandører. Jeg er vel ikke den eneste som ikke skjønner noe av dette Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Slenger meg på denne. Helt siden forumet ble slått sammen med gamer.no har det vært rimelig dårlig kvalitet på forumet. Det henger veldig ofte, og det er ikke rent sjelden jeg blir sparket ut med en "Siden kan ikke vises" og sånt møl. Det begynner å bli en stund siden sammenslåingen, så det er vel på tide det blir gjort noe snart? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er uholdbart sånn som det er i dag , fikk SQL server feil isted. forumet henger og er treigt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 jeg fikk også server feil etter å ha lest nesten alle postene av interesse. Så hvorfor fikser ikke Hardware server feilen ? må man vente til etter ferien før der klarer å skaffe deler ? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Nå var det problemer i 15 minutter med å laste sidene til forumet. Brukte downforeveryoneorjustme...... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Problemet gjentar seg hele tiden . for å lese innlegget over måtte jeg vente i lang tid Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Sjekket "Mine innlegg", sverte på ett, trykket "Mine innlegg" igjen... men neida. Men det ser ut til å fungere fint om jeg blar på vanlig måte av en eller annen grunn. Men hvem gidder det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Må si eg er utrolig imponert over hvor lang tid det skal kunne gå før gjengen klarer å få dette forumet noenlunde stabilt. Kjenner tolmodigheten begynner å ebbe ut og aktiviteten dabber av deretter. Men sikkert en del som er glad for det og Som å få skrevet dette innlegget. Det er neimen ikke lett.... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hva er det som skjer nå? Nå mangler jeg plutselig bilde, og får ikke lov til å komme inn på profilen min Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Rimelig ustabilt akkurat nå, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Og nå funker det jo KJEMPEBRA og gå til nyeste uleste innlegg. Makan til møkk. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Rakk å svare på to innlegg før det kræsjet igjen. Skjer det ikke noe snart skifter jeg forum. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 hos meg blir ikke mine innlegg oppdatert skikkelig. leste innlegg blir ikke markert Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Men nå vet vi hvorfor Med håp om å bedre ytelsen nå ikveld er "Performance mode" skrudd på, dette gjør en del funksjonalitet utilgjengelig, blant annet søk og statistikken som viser hvem som er online. Beklager ulempene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Og nå funker det jo KJEMPEBRA og gå til nyeste uleste innlegg. Makan til møkk. Heldigvis var det ikke meg det feilet noe, for alle trådene under "mine innlegg" er ulest(men det er såklart feil), og de forblir ulest selv om jeg leser de. Hva skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg