sinnaelgen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Når skjer det da ? Det er det dessverre kun Invision Power Services, Inc. som kan svare på. jeg hadde i det minste forventet å få vite hvor mange uker man kunne forvente å vente til alt virker normalt enten det nå tar en måned eller 12. det siste virker å være mer realistisk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jeg hadde i det minste forventet å få vite hvor mange uker man kunne forvente å vente til alt virker normalt enten det nå tar en måned eller 12. det siste virker å være mer realistisk Hvordan kan du forvente at vi skal vite dette? Det er ingen her på forumet (etter det jeg vet) som har noe som helst å gjøre med utviklingen av forumprogramvaren som brukes. Dette er heller ikke slik informasjon IPS gir ut til sine kunder. Beklagelig, men sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 OM forumet er ustabilt, og dere selv ikke VET når neste versjon kommer, hvorfor skal dere absolutt vente på den? Det påfører bare flere irriterte medlemmer som ikke bruker forumet, og dermed mindre inntekter da mindre reklame blir sett. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jeg hadde i det minste forventet å få vite hvor mange uker man kunne forvente å vente til alt virker normalt enten det nå tar en måned eller 12. det siste virker å være mer realistisk Hvordan kan du forvente at vi skal vite dette? Det er ingen her på forumet (etter det jeg vet) som har noe som helst å gjøre med utviklingen av forumprogramvaren som brukes. Dette er heller ikke slik informasjon IPS gir ut til sine kunder. Beklagelig, men sant. Som brukere av dette forumet forventer jeg at det er noen som her som vet mere en de andre . i grunnen er det lit rart at de som styrer med programvaren og økonomien ikke er med i diskusjonene av og til , eller i det minste har kontakt med noen av dere moderatorer. for meg kan det virke holdningen fra øverste hold er : "bruk denne programvaren og hold fred " . Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Syntes det er tullete å drøye en oppdatering, som skaper så utrolig mye hodebry, når dere ikke engang har den fjerneste anelse om når neste versjon kommer. Om dere ikke har mulighet til å gjøre en oppgradering ved hver oppdatering av programvare, bure dere kanskje sette spørsmålstegn ved kapasiteten deres, og muligens søke nytt blod? Trodde teknisk hadde et litt mer seriøst syn på dette enn som så. Endret 20. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Så det godtas ustabilitet, sirup og til tider nedetid bare fordi det er mer arbeid oppgradere 2ganger? Snakker vi vernet bedrift eller siden disse ikke omtales som tidligere ansatte? inkompetanse så du ikke kan utføre jobben du er satt til eller manglende vilje til gjøre jobben sin er jo vanligvis slik du blir oppsagt for. er ikke kjernefysikk det er snakk om, men en oppdatering. Blir som og sitte med 100% minnebruk men ikke ville kjøpe mer minne fordi det kanskje faller i pris om et halvår. Endret 20. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det siste året har dette forumet gått fra til At det skal være så mye trøbbel med norges største forum(?) er jo helt idiotisk Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Merkelig at dette er så vanskelig. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fler enn meg som sliter med at forumet blir sirup/ustabilt når man ikke er innlogget? Legger seg en sånn "Laster.." boks øverst i vindu som ikke går vekk Anyone? 4 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Akkurat den Laster har jeg også sett nå. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kan vel legge til at (i allefall hos meg) så merkes ikke noe så lenge man sitter ved pc'n, men er du borte 8-10 minutter så er det omtrent null respons i nettleservindu når man kommer tilbake Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) jeg har ikke merket noe til det i kveld , men for noen dager siden måtte serveren for diskusjon.no ha vær avslått slått på en halv time etter at jeg begynte å sjekke innleggene. Endret 13. desember 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Den boksen har jeg sett selv, men den pleier gå vekk. Hva den egentlig gjør, aner jeg ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 It's not just you! http://diskusjon.no looks down from here. Check another site? Denne beskjeden har jeg fått to ganger i dag fordi jeg måtte sjekke om siden var nede, noe den var. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Disse sirup/treghet problemene jeg nevnte tidligere er borte hos meg nå. Vet ikke om det beror på at hw.no har fixet på noe eller om det er data'n min som har "gått seg til" dog Endret 29. desember 2010 av Mr.M Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nå opplevde jeg nettopp samme melding om nytt evne kom 2 ganger med eksakt samme dato og tids referanse Flere som opplever det samme ? Det heter seg at man skal kun få en melding om nye innlegg i hver post nettopp for at det ikke skal bli så mange e-poster . det er en ting som ikke ser ut til å funger etter hensikten. Andre ting som jeg opplever er at det går gjerne en hval time (eller mere ) fra noen skriver et innlegg til jeg får melding om det. Da har jeg som oftest sjekket mine innlegg og lagt inn et svar selv. nå er det nok det som heter forsinket varsling. Jeg har ihvertfall ikke helt klar få til korrekt innstilling på dette. Nå regner jeg med at dette også har noe med stabiliteten av forumet å gjøre . Noe treghet i forumet her jeg ikke opplev på lang tid nå Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kanskje dem som byggde forumet aldri trodde det skule bli så stort? forumet er veldig stort slett brukere som ikke har vært aktivt på 2 år? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kanskje dem som byggde forumet aldri trodde det skule bli så stort? forumet er veldig stort slett brukere som ikke har vært aktivt på 2 år? Inaktive brukere står for 0.0003% av "loaden" til serveren. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kanskje dem som byggde forumet aldri trodde det skule bli så stort? forumet er veldig stort slett brukere som ikke har vært aktivt på 2 år? Inaktive brukere står for 0.0003% av "loaden" til serveren. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 som en oppdatering til post #76 så er det verdt å nevne at i dag mottok jeg flere dobbelt meldinger om nye inlegg Den en gjelder "Iphone Cafe 63743" Den andre gjelder "savner du et produkt i prisguiden ?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg