sinnaelgen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 du kan jo sjekke postan dine etter tv progpammet da! joda , hvis det ikke blir så seint da. men man vil jo ikke at det skal hope seg opp. Nå var tv programmet bare ett eksempel . det kan være andre ting også som gjør at man har det lit travvelt med å lesse gjennom alle innleggene. Uansett så er det unødvendig å ikke ordne opp i feilen før det blir for seint ( når alle brukeren har gitt opp ) Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) det er godt vi har slike som deg her så ikke forumet dør ut. Endret 18. august 2010 av LiNwin Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 da håper jeg at du takker meg den gangen du har bruke for forumet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Synes det er liten vits i å ha en slik negativ tone.. Er jo ikke som de gjør det med vilje.. Feil og glitches er en realitet man må leve med på slike store forum. Nå chill ut og ta en Fanta med sitron smak. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Synes det er liten vits i å ha en slik negativ tone.. Er jo ikke som de gjør det med vilje.. Feil og glitches er en realitet man må leve med på slike store forum. Nå chill ut og ta en Fanta med sitron smak. vell, man blir jo av og til ganske irritert når ting ikke virker. når det i tillegg ikke ser ut som det skjer så mye for rette opp i feilene så bikker det over av og til. det er samtidig en pekepinne på at noen må skjerpe seg og gjøre den jobben de har påtatt seg Lenke til kommentar
janingar Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Henger meg på selv. Forumet faller ut innimellom å bruker noe tid før jeg kommer inn igjen. Er irriterende når det skjer, men virker som det er avtagende. Har ikke opplevd det på en stund nå. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Kan kun snakke for meg selv, men har besøkt forumet vesentlig mye mindre enn før. Tviler på at jeg er alene heller. Stiller spørsmålstegn ved at dette har tatt et halvt år. edit: Siden jeg allerede er på denne delen av forumet: Hva gjøres 04:00? Endret 12. september 2010 av Vizla Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er det noen som får det til å fungere i Chrome 6.x? Her er det noe som skurrer i Chrome, ja... Uncaught URIError: URI malformed eachajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:709 injectajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:808 toQueryParamsajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:511 IPBoard.Cookie.init/public/min/index.php?charset=iso-8859-1&f=public/js/ipb.js,public/js/ips.quickpm.js,public/js/ips.post.js,public/js/ips.topic.js,public/js/ips.attach.js,public/js/ips.editor.js,cache/lang_cache/3/ipb.lang.js:65 (anonymous function)/public/min/index.php?charset=iso-8859-1&f=public/js/ipb.js,public/js/ips.quickpm.js,public/js/ips.post.js,public/js/ips.topic.js,public/js/ips.attach.js,public/js/ips.editor.js,cache/lang_cache/3/ipb.lang.js:9 (anonymous function)ajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:291 _createResponder.responderajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:4458 fireajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:4619 _methodizedajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:338 fireContentLoadedEventajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:4667 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 edit: Siden jeg allerede er på denne delen av forumet: Hva gjøres 04:00? Daglig backup, etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Opplever at forumet plutselig blir utilgjengelig minst 3-4 ganger daglig. Det blir som regel borte i 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har vært mer aktiv de to siste ukene og syntes det går generelt ganske treigt + det faller ut flere ganger om dagen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) hvor mange av dere har opplevd at det kommer et lite "vindu" midt på skjerm med reklame når dere går til artiklene ? Når jeg oppdaterer siden ( enda engang) kommer det rette innholdet frem. Dette skjer i nettleseren Firefox vers 3.6. Endret 15. oktober 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Flere enn meg som opplever å bli helt tilfeldig logget ut? For så å ha problemer med å få logget inn igjen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Flere enn meg som opplever å bli helt tilfeldig logget ut? For så å ha problemer med å få logget inn igjen? Dette er et kjent problem, så du er ikke alene. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 4. gang, bare i dag, har dette skjedd. Ikke opplevd at det har skjedd på denne måten før i dag. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da jeg skulle inn på denne posten tok forumet seg en lang pause. Siden det ellers virker uten problemer må det da være et slags virus som er ute å går ? problemet løses ikke ved å si at det er et kjent problem. konkret hva forsøkes det å gjøre for å bli kvitt problemet ? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg får også beskjed om at serveren er overbelastet. Men det er vel mange brukere ,da ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg får også beskjed om at serveren er overbelastet. Men det er vel mange brukere ,da ? Pluss dårlig koding fra Invision sin side. Jeg gidder ikke gå inn på den tekniske forklaringen, men det er løst i IPB3.1 og vi skal visstnok gå over til IPB3.1.3 snart. De høye herrer i drift bestemte seg for å vente til 3.1.3 kommer med å oppgradere slik at de slipper å gjøre samme jobben to ganger. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg får også beskjed om at serveren er overbelastet. Men det er vel mange brukere ,da ? Pluss dårlig koding fra Invision sin side. Jeg gidder ikke gå inn på den tekniske forklaringen, men det er løst i IPB3.1 og vi skal visstnok gå over til IPB3.1.3 snart. De høye herrer i drift bestemte seg for å vente til 3.1.3 kommer med å oppgradere slik at de slipper å gjøre samme jobben to ganger. Snart er et relativt begrep. Når skjer det da ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Når skjer det da ? Det er det dessverre kun Invision Power Services, Inc. som kan svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg