informasjon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Av og til finner jeg spill på nettsider hvor man skal kaste et bilde av et kjendishode, for eksempel, på blink eller i en haug med dritt. Nrk.no hadde vel i sin tid et hvor ari behn var den utvalgte, tror jeg. Er det noen som vet hvor jeg kan finne koden til et slikt spill, hvor jeg selv kan definere bildet man skal kaste eller skyte på blink med? Takknemlig for svar K PS: For ordens skyld: Harmløs bruk. Nevøen min har bursdag, og jeg tenkte han skulle få leke litt med et bilde av sin mor eller far... Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 http://java.sun.com/applets/archive/beta/C...non/cannon.java modifiser den litt og du har det du trenger... Lenke til kommentar
informasjon Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Mmm, takk for tipset. Den er i riktig retning, men så fort man har satt vind, styrke, kraft parametrene, er det bare å skyte og skyte, og så lander alt på samme sted. Og det er jo litt kjipt. Det ideelle hadde vært om man brukte space-bar til å gi kraft i slaget, slik at det blir vanskeligere å kopiere forrige kast. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Mmm, takk for tipset. Den er i riktig retning, men så fort man har satt vind, styrke, kraft parametrene, er det bare å skyte og skyte, og så lander alt på samme sted. Og det er jo litt kjipt. Det ideelle hadde vært om man brukte space-bar til å gi kraft i slaget, slik at det blir vanskeligere å kopiere forrige kast. Paaa en eller annen maate saa burde det vere mulig aa gjore en sjekk for aa se hvor lenge spacebar blir holdt nede, den tiden kan saa vere kraften som det skal bli kastet med....Ikke spor meg hvordan man gjor det, jeg er veldig ny i java Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå