Younesgt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei! Jeg har arbeidsuke på "Jack and Jones" og har hatt det fint og ønsker og gi dem noe dem trenger. De har jo på musikk på høytalerne, men den er jo litt gammel så jeg ønsker å gi dem en gave. Tenker å brene en cd med litt morderen musikk. Så jeg lurte på om dere kunne komme med musikk som passer? F.eks. - "Rock that body" av Black Eyed Peas eller "Take It off" av Kesha. Takk til alle svar! YounesGT Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hei! Jeg har arbeidsuke på "Jack and Jones" og har hatt det fint og ønsker og gi dem noe dem trenger. De har jo på musikk på høytalerne, men den er jo litt gammel så jeg ønsker å gi dem en gave. Tenker å brene en cd med litt morderen musikk. Så jeg lurte på om dere kunne komme med musikk som passer? F.eks. - "Rock that body" av Black Eyed Peas eller "Take It off" av Kesha. Takk til alle svar! YounesGT eneste svaret jeg vil gi deg her er at ved å brenne en cd plate til butikken/de som jobber der (så de kan høre på den i arbeidstiden) så vil du høyst sannsynlig bryte loven. du kan vel kjøpe en plate til dem med noe musikk ute nat det skal bli problemer, tror jeg. dette var en infomercial fra meg til deg Endret 27. april 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En måneds Spotify Premium? Koster ikke mer enn 99 kr. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 En måneds Spotify Premium? Koster ikke mer enn 99 kr. det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, bør jo være en mulig lovlig løsning på saken. Lenke til kommentar
Younesgt Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 nå Bruker jeg et lovlig program som heter "Moyea Flv player" så jeg kan laste ned lovlig fra youtube. tenkte jeg kunne bruke det, tror ikke det er ulovelig Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) nå Bruker jeg et lovlig program som heter "Moyea Flv player" så jeg kan laste ned lovlig fra youtube. tenkte jeg kunne bruke det, tror ikke det er ulovelig Det kommer vel ann på hva du laster ned det. *tillegg* Det er og vesentlig hva du bruker det du har lastet ned til, til privat bruk er det vel generelt greit å ta ned fra YouTube men når du snakker om å bruke det til noe som ikke er privat blir saken en annen. Endret 27. april 2010 av stich_it Lenke til kommentar
heltklart Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Om du gir de en cs så kan de ikke spille den uansett. De kjøper inn sanger som de kan spille av i butikken. Om de spiller sanger de ikke har kjøpt så kan de ble saksøkt. Det er det samme med alle innen best seller. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nydelig bump heltklart. Uansett, dere tar alle feil! Butikken betaler penger til TONO for å få lov til å spille musikk der, og det er da likegyldig hvor den kommer fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå