Colado Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fikk et kick av og lese trådene her, og skal starte med WoW igjenn, jippy. Men fant ikke WoW cd'en, så laster det ned fra battlenet greia. Lastet ned i 400kb/s i begynnelsen, nå jeg jeg nede i 63kb/s. Hvordan får jeg det opp igjenn. Tror jeg skal ha sluppet det gjennom Norton muren. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er nok tiden på dagen som spiller inn her. Kjappeste nedlastning skjer på nattestid. Du kan jo også evt, laste ned oppdateringene fra mirror sites istedenfor å vente på at patcheren skal hente dem men det blir muligens litt hipp som happ. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Det er nok tiden på dagen som spiller inn her. Kjappeste nedlastning skjer på nattestid. Du kan jo også evt, laste ned oppdateringene fra mirror sites istedenfor å vente på at patcheren skal hente dem men det blir muligens litt hipp som happ. Hmm..Når på dagen skal ikke har så mye og si når jeg laster ned Wrath of the lich king. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Sorry for dobbelpost, men ingenting jeg kan gjøre liksom? Var på 52% når jeg posta er på 54% nå, vil helst spille i morgen eller fredag lissom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå