magga6 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Hei eg har for litt siden kjøpt ein ny pc med houvudkortet: Gigabyte ga-h55m-ud2h og no som eg har installert alle drivere og alt anna kan eg høyre pc'n minn jobbe igjennom headsettet eller høytaler.... :S Spesielt når han loader eller laster ned noe. Kva ska eg gjer? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Skaffe et annet lydkort, enten pci, pci-ex eller usb. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Slå av noe på lyddriver som heter noe lignende ''Stereo miks'' Heter hvertfall det i Realtek audio softwaren min som fulgte med asus hovedkortet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Slå også av "Line in", "Aux" "CD in" og lignende innganger hvis de er på. Lenke til kommentar
magga6 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Finner ikkje det dåke snakker om :S Har realtek eg og, Win 7 version. Endret 2. mai 2010 av magga6 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Skaffe et annet lydkort, enten pci, pci-ex eller usb. Realtek er kjent for å være dårlige kort, som er dårlig skjermet, som skaper disse problemene. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg får merkbar støy når jeg plugger headset inn foran på pc kabinettet, men dette forsvinner hvis jeg kobler inn headset inn på hovedkortet på baksida. Fikk kjøpte en sjøteledning til headset på elkjøp og da var det greit å ha det plugga in på baksida. Endret 23. mai 2010 av Decoman Lenke til kommentar
magga6 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg får merkbar støy når jeg plugger headset inn foran på pc kabinettet, men dette forsvinner hvis jeg kobler inn headset inn på hovedkortet på baksida. Fikk kjøpte en sjøteledning til headset på elkjøp og da var det greit å ha det plugga in på baksida. Ja hos meg er det Bak, har ikkje plugga Foran inni hovudkortet enda så vet ikkje om det er støy der :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå