Gjest TheLearner Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg har fått en oppgave å skrive tekst på invitasjonskort til en konfirmasjon og har ingen peiling. Har ikke gjort dette før og er fortvilet. Er det noen som har gjort dette før og kan komme med noen gode forslag. Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du er invitert til min konfirmasjon, som jeg holder på {sted}, {dato} klokken {klokken} Det hadde vært hyggelig om du kunne sagt fra innen {frist} om du kom eller ikke. Du kan si fra på telefonnummer {nummer}, som er {person} sitt nummer. Vil bli hyggelig å se dere Noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest TheLearner Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takker bruker! Noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Et annet eksempel: Kari og Ola har gleden av å invitere deg/dere til Annes konfirmasjon 23.juni 2010 i Oslo kirke klokken 11.00 Middag blir servert på Fornebu kro klokken 14.00 Kaffe og kaker etter middag Hjertelig velkommen! S.u 15.mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå