Gå til innhold

HTC Desire - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Flere som har hatt dette problemet har jeg lest.

 

Du kan jo finne ut hva nr altinn sender i fra, så legge inn dette nr som en kontakt kanskje?

 

Har ett lignende problem når jeg får meldinger fra slike tjenester, feks norsk tipping. Meldingen jeg mottar blir da lagret som to forskjellige, en med avsender som første ordet i meldingen, og en med avsender fra nr den er sendt ut i fra.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ja jeg fikk en melding fra Chess her om dagen ang. abbet mitt, og da var det visstnok en av facebookvennene mine som var avsender :p Fiffig liten bug det der.

 

 

Enda godt at jeg ikke har en sjalu kone hehe :) litt kjipt når du ser på meldingene så står det en jente som jeg såvidt har snakket med på årevis hehe :)

 

Dette kan vel skape noen morsomme episoder i noen hjem kan jeg tenke meg hehe

Lenke til kommentar

Brukte et 16gb sandisk class 2 kort jeg hadde fra før i Desire som stoppet å fungere for 2 uker siden. Kjøpte deretter et class 10 kort og jeg kan bekrefte at musikkspilleren og fotogalleriet blir kjappere med det nye kortet. Forskjellen er ikke enorm men den er merkbar så hvis noen lurer på om det er vits i å kjøpe minnekort med høyere overføringshastighet er svaret ja :)

Lenke til kommentar

Brukte et 16gb sandisk class 2 kort jeg hadde fra før i Desire som stoppet å fungere for 2 uker siden. Kjøpte deretter et class 10 kort og jeg kan bekrefte at musikkspilleren og fotogalleriet blir kjappere med det nye kortet. Forskjellen er ikke enorm men den er merkbar så hvis noen lurer på om det er vits i å kjøpe minnekort med høyere overføringshastighet er svaret ja :)

OT: På tide å skifte nick? :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Copter screen protector til min desire, da jeg er paraniod over å få skjermen min ripet :p

 

Men synes ikke beskyttelsen er god til fingrene, blir for "klebete" altså, fingeren går ikke glatt over skjermen.

 

Så jeg lurer på, Er skjermen til desire scratch resistant? hvis den er det, så tar jeg copteren av, for feelingen sin skyld

 

-Takk

Lenke til kommentar

Brukte et 16gb sandisk class 2 kort jeg hadde fra før i Desire som stoppet å fungere for 2 uker siden. Kjøpte deretter et class 10 kort og jeg kan bekrefte at musikkspilleren og fotogalleriet blir kjappere med det nye kortet. Forskjellen er ikke enorm men den er merkbar så hvis noen lurer på om det er vits i å kjøpe minnekort med høyere overføringshastighet er svaret ja :)

OT: På tide å skifte nick? :)

Hehe ja er vel det. Føler meg ikke helt "pro" enda men det kommer nok med tiden.

Lenke til kommentar

Finnes det noen fine cases å oppdrive til denne enda?

 

 

Jeg kjøpte en en veske som jeg kan skli inn Desire'n i på telekiosken...vesken er semska og den glir ikke inn veldig lett...men det funker bra og matcher desire med den mørkebrune fargen..Denne var vel egentlig ment til Iphone..men den funker fint til desire. det er for meg den beste løsningen for å ikke få riper i lommene.

problemet er at jeg skulle gått for en med skinn istedet for semska look alike..siden det ikke sklir så lett inn i lomma...

 

Jeg hadde en knall taske for E71 som fulgte med..hadde jeg fått en sånn som er åpen på toppen og på den ene siden...så hadde det vært knall...

 

Så at Clas Ohlson hadde noen billige også...så jeg kommer sikkert til å teste ut noen fler tenker jeg...

 

Jeg kjenner meg selv såpass at jeg ikke har tålmodighet til å klistre på en skjermbeskytter og da blir den nok ikke bra heller :) så taske/veske/etui er løsningen for meg.

Lenke til kommentar

Har du den i lommen med nøkler og slikt kan jeg garantere deg at du får riper.

 

Hero skulle jo ha "ripefri" skjerm, men etter 6 mnd med bruk hadde jeg en 3-4 riper i den.

 

 

Det skal vel litt til for å få en ripefri skjerm, men med vanlig plastskjerm, ville det i alle fall blitt mange flere riper. Dersom man oppbevarer telefonen sammen med nøkler o.l. må man regne med riper.

 

Jeg har alltid mobilen i en bæreveske i beltet, men folk har jo mobilen med seg på den måten de selv synes funker best :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen fine cases å oppdrive til denne enda?

 

 

Jeg kjøpte en en veske som jeg kan skli inn Desire'n i på telekiosken...vesken er semska og den glir ikke inn veldig lett...men det funker bra og matcher desire med den mørkebrune fargen..Denne var vel egentlig ment til Iphone..men den funker fint til desire. det er for meg den beste løsningen for å ikke få riper i lommene.

problemet er at jeg skulle gått for en med skinn istedet for semska look alike..siden det ikke sklir så lett inn i lomma...

 

Jeg hadde en knall taske for E71 som fulgte med..hadde jeg fått en sånn som er åpen på toppen og på den ene siden...så hadde det vært knall...

 

Så at Clas Ohlson hadde noen billige også...så jeg kommer sikkert til å teste ut noen fler tenker jeg...

 

Jeg kjenner meg selv såpass at jeg ikke har tålmodighet til å klistre på en skjermbeskytter og da blir den nok ikke bra heller :) så taske/veske/etui er løsningen for meg.

 

 

Flott om du gir beskjed om du finner flere løsninger, og evt hvilket merke/modell, og som altså passer til Desire, selv om det kanskje er snakk om en universalmodell, eller egentlig beregnet på f.eks iPhone.

 

Her er en link til en slik taske for Desire, noe à la den du savner fra E71. Jeg har også hatt E71, og den taska som fulgte med der var ideell.

 

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=199436

 

Den koster rett under hundrelappen + frakt. De har også andre løsninger til Desire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...