Gå til innhold

Blir med jevne mellomrom disconnected fra Xbox Live mens jeg spiller online - noen tips?

Mladic

Anbefalte innlegg

Jeg blir stadig disconnected, jeg får spilt online i ca 10-15 minutter, også blir jeg disconnected fra xbox live. Det samme gjelder bare vis jeg er pålogget uten å spille online. Når jeg bruker pcn, og er tilkoblet til pcen, fungerer nettet som vanlig, uten disconnecting fra internett. Modemet mitt er Belkin F5D8231-4. Jeg bruker trådløs xbox-adapter. Dette skjedde siden midten av påskeferien. Før det gikk det ann å spille online. Når jeg spiller online virker det helt bra, ingen lagging, og det tar ikke lang tid før jeg finner en kamp. Jeg har prøvd å fikse problemet med å port forwarding av ulike porter (TCP 80, UDP 88, UDP 3074, TCP 3074, UDP 53 og TCP 53). Jeg har til og med fikset NAT type til Open (Den var Moderate før). Og ingenting hjelper. Jeg har til og med prøvd og enable UPnP. Det fungerer heller ikke. Alt det jeg har gjort har fungert hos alle andre, men ikke meg. Hva er feilen? Xbox-adapteren, modemet eller Internettet?

Vær så snill kan noen hjelpe meg? Jeg har akkurat bestilt 3 mnd gull-medlemskap og jeg får ikke brukt det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd med ledning rett fra modemet. (eller pcen)

(lissom for å utelukke at nettadapteren er gåen)

en annen ting er at heavy downloading kan gjøre slik at du blir disconnected. det har jeg prøvd :)

Har ikke prøvd med ledning, kan prøve det..

Men hva er Heavy downloading?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...