Yaricks Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hallais! Jeg har ett problem. Driver å skal lage ett sak som gjør at jeg kan slette nyhetssaker fra websiden, noe som fungerer flott i PHP, men jeg tenkte å putte inn en javascript box som popper opp og ber bruker bekrefte at det skal slettes. Det er her jeg får ett problem... Har aldri jobbet noe særlig med javascript, der er derfor jeg sliter litt. Hvis dere ser under, så er det der problemet ligger. Når jeg putter ett PHP script mellom javascriptet så slutter hele saken å fungere. Noen som kan hjelpe? <?php $What = $_GET['What']; $ID = $_GET['ID']; if ($What == "Delete") { ?> <script type="text/javascript"> <!-- var answer = confirm ("Are you having fun?") if (answer) { alert ("Woo Hoo! So am I.") </script> <?php include_once("include/frontpage.php") ?> <script type="text/javascript"> } else alert ("Darn. Well, keep trying then.") // --> </script> <?php }?> Endret 27. april 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
svedman Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hallais! Jeg har ett problem. Driver å skal lage ett sak som gjør at jeg kan slette nyhetssaker fra websiden, noe som fungerer flott i PHP, men jeg tenkte å putte inn en javascript box som popper opp og ber bruker bekrefte at det skal slettes. Det er her jeg får ett problem... Har aldri jobbet noe særlig med javascript, der er derfor jeg sliter litt. Hvis dere ser under, så er det der problemet ligger. Når jeg putter ett PHP script mellom javascriptet så slutter hele saken å fungere. Noen som kan hjelpe? Du kan ikke dele opp JavaScript på samme måten som du kan med PHP. Din JavaScript-kode må være innenfor samme Script-tag for å fungere. <?php $What = $_GET['What']; $ID = $_GET['ID']; if ($What == "Delete") { ?> <script type="text/javascript"> <!-- var answer = confirm ("Are you having fun?") if (answer) { alert ("Woo Hoo! So am I."); location.href = "slett_sak.php"; } else alert ("Darn. Well, keep trying then.") // --> </script> <?php }?> Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Fikk løst det! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå