Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

I tilfelle jeg blir grønnsak en vakker dag - Hvordan ende livet?

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Ok, vanskelig spørsmål. Leste en artikkel i dagbla' om en Svensk kvinne som får lov til å bestemme å avslutte sitt eget liv. Og jeg har i lang tid tenkt at dersom jeg blir grønnsak eller ute av stand til å prate og forstå så vil jeg ikke leve.

Jeg vil ikke se for meg hvordan det er å være lam og ute av stand til å kommunisere.

Skriver jeg et skriv? Hvem finner det dersom noe sånt skal skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, jeg VET at jeg ikke har villet leve på den måten. Klart, folk er forskjellige og om jeg hadde klart å kommunisert på ett eller annet viset så hadde jeg isåfall klart å sagt ifra at jeg ikke ønsker å leve. Men jeg tror det heller er mindretall som faktisk ønsker å leve dersom de er døv, blind og lam e.l

Lenke til kommentar
Gjest sargon

Etter min mening er det bedre å leve et rævva liv enn å ikke leve i det hele tatt. Når man dør er det ikke mer liksom, ingen følelser, ingenting. Alle impulsene i hjernen som gjør deg til deg, og som i det hele tatt skaper din eksistens blir 100% borte. Vanskelig å se for seg, men du slutter rett og slett å eksistere. (med mindre du tror på himmelen eller noe sånt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...