HDSoftware Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Folkens. Har kjøpt følgende: 2 x Dell PowerEdge R710, 2 x Dell PowerConnect 5424 og 1 x Dell PowerVault MD3000i Begge serverene har 4 NIC, og PowerVault MD3000i har 4 iSCSI IN kanaler tilsammen plus 2 LAN nic I dokumentet som følger med PowerVauls står det at jeg kan koble som følger: SRV1 - 3 kabler, 1 til hver av switchene og 1 til en blå sky som jeg anntar er LAN SRV2 - 3 kabler, 1 til hver av switchene og 1 til den samme blåe skyen MD3000i - 6 kabler, 2 til hver av switchene ig to til den samme blåe skyen Hvis je forstår dette rett så er det failover mellom servere og MD3000i boksen. Men hva med failover til den blåe skyen? Altså fra serverene. Skal man i tillegg koble den siste ledige NIC på serverene til denne blåe skyen. Og hva med det HyperV lanet som skal være privat for Hyper-V? Hvordan kabler man det? Alle tips er hjertelig velkomne... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 hmmm, 56 visninger av tråden og ingen som vet noe? Er det ingen som gjør slikt? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tror du må ordlegge deg litt klarerer for å få svar her. Den blå skyen sier ikke folk her så veldig mye, med mindre folk som har tilgang til akkurat samme dokumentet vet hva som står der. Bare et tips Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Vell, dette er helt på generellt plan. Den blåe skyen representerer vel antagligvis klienter eller noe slikt. Ut over det var jeg vel ganske klar i min tale. Men jeg fikk svar i kanalen "virtualisering". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå