roy_nor Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ser komplett har 1080p / 1TB HDD / Blu-ray / 6GB Ram versionen til 20000,- Andre butikker i Norden som selger billigere / med lavere spec? Spor fordi jeg skal ta med meg en ekstra G73JH-RBBX05 fra USA og selge den, vil vite hvilket pris-nivaa jeg kan selge for. RBBX05 har noe lavere specs 1600x900 (900p) / 500GB HDD (m/ plass til en 2,5" HDD extra) / DVD-RW / 6GB Ram CPU og GPU er samme.. Intel Core i7 820QM 1.6GHz + ATI Mobility Radeon HD 5870 1GB DDR5. Hvilken pris kan jeg forvente for en ny RBB05? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis du tror dette er en kjapp måte og tjene penger på så tror jeg du skal tenke deg grundig om ett par ganger. Du må huske at du da prøver og selge en maskin uten garanti og det er for de aller fleste ett enormt handikapp. Jeg veit Dell kan flytte garantiforholdet på en maskin mellom ulike land mot ett vederlag, men jeg tviler på at Asus har noen slik ordning. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hvis du tror dette er en kjapp måte og tjene penger på så tror jeg du skal tenke deg grundig om ett par ganger. Du må huske at du da prøver og selge en maskin uten garanti og det er for de aller fleste ett enormt handikapp. Jeg veit Dell kan flytte garantiforholdet på en maskin mellom ulike land mot ett vederlag, men jeg tviler på at Asus har noen slik ordning. Svaert saa aggressiv da.. Asus gir da 1 aars internasjonal garanti paa alle notebooks solgt i USA. Saa det saa! ^^, Endret 7. mai 2010 av roy_nor Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er ny info for meg og det høres jo flott ut. Men jeg ser også at hvis produktet ikke kan repareres hos nærmeste Asus servicesenter så må man gå via den orginale selgeren.(Som i dette tilfellet jo ikke er ett steinkast unna, men en 6-8 timers flytur unna.) Det er jo veldig praktisk da. Jeg tror ikke du skal nevne den detaljen til kjøperen av nevnte laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå