Krabbepimpen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Usikker på hvor jeg skulle skrive dette, men passer vel bra her? tidlig lørdag: kompis sender ut melding på facebook at han vil gjerne låne noen gode høytalere rundt hall 6: ringer jeg han og spør om han vil låne mine imot at han erstatter vis noe skjer han sier "jada" jeg kommer til han å rigger det i sammen.. han virker ikke beruset ser bare en halv øl på et bord Det var en bra fest så en kunne ikke legge merke til alt som skjedde. 2dager etterpå skal jeg plugge anlegget i sammen og finner ut at en høytaler ikke fungerer i hele tatt, membranen er ikke festet til magnet elns(?) lest litt og kom fram til at det burde være problemet, den andre høytaleren virker såvidt, hvis jeg er litt bort i den forsvinner lyden pga dårlig tilkobling eller noe slik. saken er at han nå nekter for huske samtalen vi hadde på telefonen.. hva kan jeg gjøre? broren min hørte samtalen, usikker på om han forsatt husker hva som ble sagt men kan spørre han senere hvis det er viktig. Det er snakk om logitech z-2300 jeg har sagt at det ikke kan være så dyrt å kjøpe nye høytalere hvis det går ann å kjøpe uten en bass og fjernkontroll, eller kjøpe 2 helt greie høytalere med samme tilkobling.. eller skal jeg bare prøve å få penger for det? ser på nettet at en finner de til 1400+frakt.. 1500? Endret 27. april 2010 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ville nok prøvd og fått tilbake penger av ham. Er jo enkelt og greit, er det ødelagt skal det erstattes, dette forsåvidt uansett om man hadde en avtale. Det er normal respekt for andres eiendom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Et var jo en muntlig avtale som kan være litt vanskelig å bevise. Men han lånte det å du sa ifra, ergo han burde betale. Noen slike mennesker kan være vanskelig å få tilbake ting fra, så nestegang skriv en kontrakt på det. Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Han prøver å overtale meg til å tro det ikke var snakk om erstatning... :/ å kontakte foreldrene hans er det en god løsning? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lånt høytalere til kompisidiot Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fra mitt perspektiv, så kan ikke fyren kalles for en kompis.. Om han nekter å erstatte anlegget ditt, så kan du vel forsøke å ringe foreldrene hans. Fortell oss hvordan det går . Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Vil tenke litt over hva jeg skal si, så det får vente litt har tentamen i morgen,fredag, mandag og tirsdag sier selvsagt hvordan det går Lenke til kommentar
huggy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Virker ikke som en god kompis vertfall. Hadde jeg ødelagt noen høytalere jeg hadde lånt av noen og de ble ødelagt, hadde jeg erstatet dem uavhengig om vi hadde en ''avtale'' eller ikke. Det er rett og slett bare normal folkeskikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå